bentsot,mielialalääkkeet,tupakka.viina ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja ei ilkeilyä kiitos
  • Ensimmäinen viesti
miz

Ota selvää lääkkeiden vaikutuksista sikiöön.
Toiset lääkkeet on todella haitallisia ja vaarallisia ja toisia voi syödä pienellä riskillä.
Lääkäri pystyy suunnittelemaan lääkityksen niin että selviää mahd. pienellä riskillä.
Ota myös huomioon että jotkut lääkkeet ovat vaarallisia sikiölle jossain raskauden vaiheessa ja toisessa vaiheessa suht. vaarattomia. esim. joku lääke saattaa olla vaarallinen ihan alussa ja lopussa, keskivälin voi käyttää jne.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ilkeilyä kiitos:
Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:
Mene lääkäriin ja pyydä tarkistamaan lääkitys niin, että sekä vauva että sinä voisitte mahdollisimman hyvin. Ja pyydä vaikka lähete jonnekin, missä saisit tukea ihan käytännössä tuohon päihteettömyyteen, vai onko sinulla muita lapsia, niin ettet voi lähteä?
on mulla lapsia ennestään..ja olen hyvä äiti,vaikka olenkin mieleltäni herkkä..ja kovasti lapsen haluaisin..elämä on vaan joskus sellaista et..olen heikko,ja koukussa vääriin aineisiin/tapoihin..
Narkkari on hyvä äiti? Kuka sun lapsistas huolehtii, kun olet koko ajan sekaisin? Mielialalääkitys ei oo mitään namia, vaan tekee ihmisestä vähintään hitaan tai muuten omituisen.
Älä pliis hanki lisää lapsia yhteiskunnan elätettäväksi, tuskin tossa kunnossa pystyt töitä tekemään. Korjaa, jos olen väärässä.
en tunnusta kyllä olevani narkkari!!
sen tunnustan että ilman lääkkeitä olisin täysin sekaisin,en pysty elämään ilman niitä.
olen myös masentunut ja ahdisunut mutta kukapa ei olisi välillä?
lapseni on kyllä saanut kärsiä mielenterveysongelmieni takia mutta nyt menee paremmin.
tupakkaa poltan noin 10kpl päivässsä ja juon joka ilta vähän,harvoin olen kännissä kuitenkan ja nekin vähät mitä juon,juon kun lapset on menneet nukkumaan.
jos kännit otan,lapset evät ole silloin kotona vaan jossain hoidossa!
nyt on pakko vähentää noita nautinto aineita,sen tiedän mutta lääkkeisä en voi luopua.
haluan tämän lapsen mutta pelkään tulevaisuutta...=(

Siis niin
En viitsi nyt muuten ottaa kantaa... Mutta mielialalääkkeet ja benstot on ihan eri asia. Mielialalääkkeet eivät ole päihteitä mitä taas bentsot ovat. Ja jokainen kysymättäkin varmaan tietää sopiiko päihteet ja raskaus yhteen.
Ja niitä mielilalalääkkeitä on sellaisia mitä voi käyttää raskaana olleessaan, ja on myös sellaisia mitä ei voi käyttää.

Yhteistyössä