kannattaa googlettaa bentsot ja raskaus ja lähipiirissä on bentso -sekakäyttäjän vauva ja kaikki ei oo vauvalla ihan ok..vaikka sekin äiti on niin tolkku ja hyvä ..omasta mielestään juu
en tunnusta kyllä olevani narkkari!!Alkuperäinen kirjoittaja joo:Narkkari on hyvä äiti? Kuka sun lapsistas huolehtii, kun olet koko ajan sekaisin? Mielialalääkitys ei oo mitään namia, vaan tekee ihmisestä vähintään hitaan tai muuten omituisen.Alkuperäinen kirjoittaja ei ilkeilyä kiitos:on mulla lapsia ennestään..ja olen hyvä äiti,vaikka olenkin mieleltäni herkkä..ja kovasti lapsen haluaisin..elämä on vaan joskus sellaista et..olen heikko,ja koukussa vääriin aineisiin/tapoihin..Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Mene lääkäriin ja pyydä tarkistamaan lääkitys niin, että sekä vauva että sinä voisitte mahdollisimman hyvin. Ja pyydä vaikka lähete jonnekin, missä saisit tukea ihan käytännössä tuohon päihteettömyyteen, vai onko sinulla muita lapsia, niin ettet voi lähteä?
Älä pliis hanki lisää lapsia yhteiskunnan elätettäväksi, tuskin tossa kunnossa pystyt töitä tekemään. Korjaa, jos olen väärässä.