Bensat tallin lattial ( mä ihan huuruis ) mitä haittaa, ei googlel löydy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mulish

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
4 296
0
36
Ihmettelin äsken ku alko bensa haisee tääl talos ja menin kattoo alas taalliin. Siel on sit tankillinen moottoripyörän tankista tallin lattialla. Ei oo alakerran ja tallin välis mitään kunnon ovee mis olis eristeet ja tuntuu et mä oon ihan huuruis täällä. Millä hemmetillä sen saa pois sieltä!! :x

Alkuperäinen kirjoittaja bensan haju on hyvä:
no en usko.
Ite tykkäsin pienenä olla papan tallissa ja haistella sitä bensaa jota oli vuosien saatossa kaatunut lattialle niin että maa oli ihan musta. =)

Ooh.. Autokorjaamon tai -tallin ihana tuoksu :p Voisin nuuskia tuntikausia!

Bensiini
Bensiini on syttyvä neste. Hengitettynä bensiini aiheuttaa huimausta, hallusinaatioita ja aggressiivisuutta.
Se voi johtaa syvään tajuttomuuteen, sydämen pysähtymiseen ja kuolemaan. Nieltynä
bensiini voi kulkeutua keuhkoihin, jossa se aiheuttaa kemiallisen keuhkotulehduksen.Bensiini voi
myös aiheuttaa hermostovaikutuksia. Bensiinin sisältämä bentseeni on syöpävaarallinen aine, joka
voi aiheuttaa vakavia verisairauksia.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Bensiini
Bensiini on syttyvä neste. Hengitettynä bensiini aiheuttaa huimausta, hallusinaatioita ja aggressiivisuutta.
Se voi johtaa syvään tajuttomuuteen, sydämen pysähtymiseen ja kuolemaan. Nieltynä
bensiini voi kulkeutua keuhkoihin, jossa se aiheuttaa kemiallisen keuhkotulehduksen.Bensiini voi
myös aiheuttaa hermostovaikutuksia. Bensiinin sisältämä bentseeni on syöpävaarallinen aine, joka

Mitä v*ttua! Ei tana ainakaan mulle aiheuta mtn aggressiivisuutta tai hallusinaatioita! Tuu tänne selittään! *huitoo pois lentäviä pikku tonttuja*

Bensiini

Selittääki miks niin paha olo. Mies tuli just kotiin ja lähti nyt siivoo sotkua.

Bensiini
http://www.sttv.fi/kemo/Markkina/imppaus.pdf

Yhteistyössä