"Belgialaismedia: Sanna Marinin ystävästä Conner Rousseausta tehty rikosilmoitus seksuaalirikoksesta"

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lähetin valvojallle ilmoituksen.
Sanna jo nauttii yksityisyyden suojaa.
Kunnioittakaa sitä jos osaatte.
Yllättäen JSN on sun kanssa eri mieltä.

"JSN:n puheenjohtaja: Marinin yksityisyyden rajat eivät muutu leikaten
JSN:n Hyvösen mukaan vasta tulevaisuudessa selviää, minkälaiseksi Marinin rooli julkisuudessa muodostuu."

vierailija
Yllättäen JSN on sun kanssa eri mieltä.

"JSN:n puheenjohtaja: Marinin yksityisyyden rajat eivät muutu leikaten
JSN:n Hyvösen mukaan vasta tulevaisuudessa selviää, minkälaiseksi Marinin rooli julkisuudessa muodostuu."

Toivotaan, että valvoja heittää juhannuksen jälkeen kaikki Sanna-ketjut roskiin.
Sanna-addiktit voivat perustaa keskenään vieroitusryhmän.
Ensiavuksi annan hyvön ohjeen, jonka kopsin aivotutkijalta.
Laita nettiruudun päälle lappu jossa lukee Miksi? Mieti siis miksi avaat tämän palstan kun ei sinulla ole mitään järkevää kirjoitettavaa..

Toivotaan, että valvoja heittää juhannuksen jälkeen kaikki Sanna-ketjut roskiin.
Sanna-addiktit voivat perustaa keskenään vieroitusryhmän.
Ensiavuksi annan hyvön ohjeen, jonka kopsin aivotutkijalta.
Laita nettiruudun päälle lappu jossa lukee Miksi? Mieti siis miksi avaat tämän palstan kun ei sinulla ole mitään järkevää kirjoitettavaa..
Minen ala, jos Sanna-ketjut hävitetään.

Oon onnellinen että psykologinen silmä ei ole pettäny mulla.
Mä jotenkin heti vaalikauden alussa näin Marinissa jotain mätää. Vakuuttavasta ulosannista ja ulkonäöstä huolimatta pää täynnä insta-hattaraa, bilettämistä, wokea ja kauniita sanoja.

Ulkokuorta.

No, saman vaalikauden aikana naimisiinmeno ja ero, boomereille keljuilu, Markus jahtaa heti eron jälkeen yöelämässä kahta muijaa ja Sanna kaulaillu miljoonaa ukkoa. Kännissä työaikana, jossain insta-tyhjäpäiden kanssa jauhojengissä. Kaoottista teinimeininkiä.

Mä en rutise kaikista kauniista ja liberaaleistakin naisista. Kaja Kallas, Li Anderson jne.on ihmisenä kypsempiä.

Lähetin valvojallle ilmoituksen.
Sanna jo nauttii yksityisyyden suojaa.
Kunnioittakaa sitä jos osaatte.
Sanna on
a) kansanedustaja
b) julkkis
c) entinen pm ja saatetaan nähdä se uudestaankin korkeissa viroissa.

Eli ei, säkään et voi suojella pyhimys-Sannaa.

Eikö se Kaksplussan mode jo ärsyynny sun jatkuvaan marinaasi? Kai se kehuu sua kohteliaisuuttaan, mutta miettii että aika työllistävä matruuna/sitruuna olet. 😁
Julkisen sanan neuvoston puheenjohtaja Eero Hyvönen on asemaansa ymmärtämätöntä Sannaa jo julkisesti neuvonut:
Sanna Marin (sd) twiittasi keskiviikkona, että hänen mielestään olisi kohtuullista, ettei media käsittelisi hänen yksityiselämäänsä koskevia asioita enää samalla tavalla kuin pääministeriaikoina. Julkisen sanan neuvoston puheenjohtaja Eero Hyvönen pitää pyyntöä ymmärrettävänä, mutta ei näe, että tilanne Marinin yksityisyyden suhteen olisi välittömästi muuttunut.

– Tietysti kun tuo asema muuttuu, niin yksityisyyden rajatkin muuttuvat. Mutta eivät ne ihan leikaten tietenkään muutu, Hyvönen sanoo.
Hyvönen huomauttaa, että myös Marinin oma toiminta vaikuttaa siihen, missä määrin hänen yksityisasioitaan voidaan julkisuudessa käsitellä. Marin on edelleen kansanedustajana valta-asemassa, ja toisaalta hänellä on ollut tapana tuoda yksityiselämäänsä julki sosiaalisessa mediassa.
– Tämä tosiaan riippuu kahdesta eri tekijästä. Vielä ei tiedä, minkälaiseksi Marinin vaikuttajan rooli asettuu. Sitten toisaalta tämä, että missä määrin hän tuo itse sosiaalisen median kautta asioita julkisuuteen.

Hyvönen muistuttaa, että jos jotain yksityiselämänsä osa-aluetta avaa positiivisessa valossa, niin täytyy varautua myös siihen, että kyseistä aluetta voidaan avata myös epämiellyttävämpien asioiden osalta.

• Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä