BB:Tuuli ihan mielettömän säälittävä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinja

Vieras
väittää kiven kovaan ettei ole mustasukkainen eilisestä episoodista vaan kuitenkin myönsi BB;lle sen ja kiljuu kurkku suorana.Ei ton kanssa vois edes seurustella...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:
väittää kiven kovaan ettei ole mustasukkainen eilisestä episoodista vaan kuitenkin myönsi BB;lle sen ja kiljuu kurkku suorana.Ei ton kanssa vois edes seurustella...

Lähes kaikki tapaamani naiset ovat samankaltaisia kuin Tuuli. Taitaa olla rodulle ominaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Jussi:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinja:

Lähes kaikki tapaamani naiset ovat samankaltaisia kuin Tuuli. Taitaa olla rodulle ominaista.

Voi Jussi Jussi...

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
quote]

Alkaa olemaan...hih! Kuulin tuon termin viimeks 10 vuotta sitten; olen kai tullut vanhaks.

Tajusin kirjoitettuani tuon .. että taidan olla katsonut liikaa BB:tä ja varmaan alitajuisesti tuollainen termi tuli käyttöön noiden kielenkäytön takia. :D

Parhaillaan tilittää terolle ettei hänessä oo mitään vikaa. Teron syy kun ei huomioinut ja halusi kai loukata vaan tuulia. Eivät saaneet selvitettyä kun kauheeta jankkausta vaan!

Mä olen itse mustasukkainen ja mielestäni aika paljonkin, mutta kyllä Tuulilla ainakin koosteiden mukaan tuo on jo selvä ongelma joka hankaloittaa elämistä. Sehän veti herneet nenään siitäkin, kun Chipa sanoi että voisi esitellä kavereitaan Terolle. Tuuli suuttuu pelkästään siitä, jos Tero antaa jollekin muulle ihan normaalia huomiota. Elämä voi olla tosi hankalaa, kun pitää sietää miehen työ, mahdolliset työmatkat yms. reissut + ihan tavallinen sosiaalinen elämä.

Tuntuu ettei osais seurustelusuhteessa antaa yhtään tilaa toiselle ja vapautta.Ei sais varmaan edes vilkaista muita naisia.Järkky kun se kertoi miten tarkka jostain kauppareissuistakin että ostokset pitää laittaa juuri tietyllä tavalla ja oli tullut riitaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Mr Pervo:
Alkuperäinen kirjoittaja goonie:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Voiko tuota neljän seinän sisällä tapahtuvaa elämää mitenkään verrata tavisten elämään.

Samaa meinasin just kirjottaa. BB-talo on ihan oma maailmansa.

Joo, sieltä ei pääse Tuulia karkuun :kieh: kaljalle baariin.

:laugh: tosi mies ei Tuulia pelkää

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Voiko tuota neljän seinän sisällä tapahtuvaa elämää mitenkään verrata tavisten elämään.

No kyllä mun elämänaikana olen ollut todistamassa vastaavia tilanteita ynnä tappeluita noinkin pienestä asiasta. Toiset vaan haluaa olla keskipisteenä. Jos ei hyvällä niin pahalla.

Yhteistyössä