BB:tä intensiivisesti seuraavat ja asiasta jotain tietävät HOI (tero&marianne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wtf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wtf

Vieras
Eli, itse en ole seurannut kuin nuita koosteita ja sunnuntain suoraa, niin on jäänyt todella epäselväksi tämä mariannen ja teron juttu.
MIKSI Marianne koko ajan haukkuu Teroa ja muutkin asukkaat? MITÄ se on tehnyt heidän mielestään väärin? Ei puhu tunteistaan vai? Puhuvatko muut tuolla talossa sitten niin avoimesti, että heillä on varaa haukkua Teroa?

Kiitollisena olen, jos joku hiukan tuota kuviota selvittäisi!

Marianne ja Tero kiehnää koko ajan yhdessä ja harrastaa käsileikkejä peiton alla, mut silti Manne haukkuu Teroa ja syyttelee sitä, mutta MISTÄ??? :o

Sen verran tiiän, et marianne jossain vaiheessa sano, et teron kans ei voi harrastaa kaveriseksiä, kun se luulee heti omistavanasa tms..KIinnostais muakin tää!!!

Haukkuu ja syyttelee siksi ettei puhu tunteistaan. Nähtävästi ei sais olla kenenkään muun kanssa sitten koko päivänä kuin Mariannen kanssa. Tai tälläsen käsityksen olen saanut

tero ei puhu tunteistaan ja käyttäytyy päivisin erilailla kun öisin millon hakee läheisyyttä mariannesta.sitte niillä tuli riitaa siitä tupakkahommasta ku tero ilmeisesti sano että marianne nuolee toisten persettä ku sen mielestä on ok et ne ostaa tupakkaa niin isolla summalla mut teron mielestä se ei oo oikein.ja toi loukkas mariannen tunteita paljon ja sitte kännipäissään se avautu siitä lisää ja se pisti itkettämään sitä.ja tero ei voi ymmärtää että miks marianne hänelle koko ajan valittaa että miksei muille.

Yhteistyössä