BB-Sebastian

  • Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Olisi ollut paras voittaja! ihana, aito, rehellinen, ja uskova :) Tuo uskovaisuus oli niiiiin tervetullutta vaihtelua näiden silikonirinnoista ja huulten täytteistä haaveilevien keskelle.
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja näin;25173720:
Sebastian ei halunnut voittoa, mutta on ehdottomasti voittaja!!
Niin on. Jos ois näytetty prosentteina nuo äänet, luulen, että Sebu ei ois tippunut. Heti kun S oli toisena äänestyksessä, sai valtavan äänimäärän. Mutta kai tälläkin jokin tarkoitus oli..Toivon sydämestäni, että kuulemme vielä hänestä. Ikävä on :´(
 
"vieras"
Olen samaa mieltä monen kanssa, en ole vieläkään toipunut Sebastian putoamisesta - miten se voi olla todellista. Eipä yhtään huvita enää koko BB. Talon ehdottomasti paras ja järkevin asukas.
Kiitos Sebastian, kun olit mukana.
 
....
[QUOTE="vieras";25187457]Olen samaa mieltä monen kanssa, en ole vieläkään toipunut Sebastian putoamisesta - miten se voi olla todellista. Eipä yhtään huvita enää koko BB. Talon ehdottomasti paras ja järkevin asukas.
Kiitos Sebastian, kun olit mukana.[/QUOTE]

Nyt kun olen vilkaissut BB:tä, niin ei voi sanoa, kuin että on porukalla köyhät jutut. Kännäämistä ja seksistä puhumista. Ja tuon pitäis olla vielä viihdettä :O!! Kyllä on kansa tyhmää, jos tuohon halpaan vielä menee.
 
Nyt kun olen vilkaissut BB:tä, niin ei voi sanoa, kuin että on porukalla köyhät jutut. Kännäämistä ja seksistä puhumista. Ja tuon pitäis olla vielä viihdettä :O!! Kyllä on kansa tyhmää, jos tuohon halpaan vielä menee.

Tän päiväinen jakso oli kyllä pohjanoteeraus. Ei olisi kyllä Sebastianilla ollut mukava päivä, jos olisi vielä talossa ollut.
 
vierailija
Tuohon aikaan Tynkkynen vielä puhui eheytyksen puolesta ja kannusti kaveriaan, joka oli ex-homo ja naisen kanssa naimisiin menossa. Tynkkynen - aivan oikein - vastusti sukupuolineutraalia avioliittolakia raamatullisin perustein. Nykyään hän kuuluu perussuomalaisten sosiaalisesti hyväksyttävään siipeen, joka kannattaa homoseksuaalisuutta ja hyväksyy maahanmuuton jos se on "hyödyllistä". Perussuomalaisten liberaalit eivät nationalismista ymmärrä mitään eivätkä välitä siitä, että Suomi monietnistyy jos kulttuuri säilyy koskemattomana. Minulle ja tuhansille muille isänmaallisille suomalaisille myös etninen yhdemmäisyys on tärkeää.
 
vierailija
Tuohon aikaan Tynkkynen vielä puhui eheytyksen puolesta ja kannusti kaveriaan, joka oli ex-homo ja naisen kanssa naimisiin menossa. Tynkkynen - aivan oikein - vastusti sukupuolineutraalia avioliittolakia raamatullisin perustein. Nykyään hän kuuluu perussuomalaisten sosiaalisesti hyväksyttävään siipeen, joka kannattaa homoseksuaalisuutta ja hyväksyy maahanmuuton jos se on "hyödyllistä". Perussuomalaisten liberaalit eivät nationalismista ymmärrä mitään eivätkä välitä siitä, että Suomi monietnistyy jos kulttuuri säilyy koskemattomana. Minulle ja tuhansille muille isänmaallisille suomalaisille myös etninen yhdemmäisyys on tärkeää.
Sinulla on mission impossible eli täysin mahdoton tehtävä ainakin tällä palstalla.
Taistelet tuulimyllyjä vastaan kuin Don Quijote romaaniantisankari.
 
vierailija

Yhteistyössä