BB:n ääni!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22003037]Onhan siel joka vuosi ollut myös yksi naisääni.[/QUOTE]

no joskus olen tiiviimminkin seurannut enkä ikinä ole moiseen törmännyt!?

[QUOTE="ihmettelijä";22003045]no joskus olen tiiviimminkin seurannut enkä ikinä ole moiseen törmännyt!?[/QUOTE]

Oho. Mä taas olen melkein joka kaudella kuullut naisäänen. Se on se yks niistä haastattelijoista joka valitsi hakijoita, blondi about nelikymppinen.

Se "virallinen" bb-ääni joka tulee kaikissa etukäteen nauhoitetuissa jutuissa (korjatkaa mikkejä/rikotte sääntöjä) on Jari Karjalainen. Sit se joka puhuu "livenä" ja pk-huoneessa on se ohjaaja joka sattuu olemaan vuorossa,voi olla siis nainenkin ja mm.tuottaja Räsänen tai käsikirjoittaja Sami Aaltonen (jolla on kaikista huvittavin nariseva ääni...) ja kaikista paras ja v-mäisin isovelihän oli ohjaaja Kim Sainio, joka on tätä nykyä radio rockin aamukorporaatiossa, ei siis enää BBssä töissä. Ja sit on vielä se Subin kuuluttaja Jesse jonka ääni on ne päivittäisten ohjelmien "klo 21.37, Mari on tullut päiväkirjahuoneeseen"-spiikit.

On päiväkirjahuoneessa useinkin kuulunut naisääni. Muistelen että jonakin vuonna oli naisäänen päälle jälkikäteen dubattu miesääni tv-lähetystä varten, mutta netin päiväkirjahuonepätkässä kuului naisen ääni. Suuri osa talon kuulutuksista tulee ymmärtääkseni nauhalta, siksi niissä on se "oikea ääni". Kaksineljäseiskaa kun katsoo, niin jokusen kerran on BB:llä ensin lähtenyt väärä nauhoite käyntiin :D

Ja eikös toi Jari Karjalainen tee nauhoituksia Kanariansaarilta (tai jostain sieltä päin) käsin. Muistan nähneeni ohjelman, jossa häntä haastateltiin ja esiteltiin hänen studionsa.

[QUOTE="vieras";22003166]No eikä ole :D[/QUOTE]

Kyllä on. Viime kauden yhdessä BB-extrassa kun haastateltiin työporukkaa, siinä se yksi nainen kertoi että jos työvuorossa on nainen ja tulee asiaa taloon, puhuu hän äänenmuuntimen kautta.

Ettekö ole huomanneet että joskus on ollut sellainen mekaaninen, melkein kuin tietokoneääni puhumassa? Viime kaudella ainakin, tätä kautta en ole seurannut.

Kyllä on. Viime kauden yhdessä BB-extrassa kun haastateltiin työporukkaa, siinä se yksi nainen kertoi että jos työvuorossa on nainen ja tulee asiaa taloon, puhuu hän äänenmuuntimen kautta.

Ettekö ole huomanneet että joskus on ollut sellainen mekaaninen, melkein kuin tietokoneääni puhumassa? Viime kaudella ainakin, tätä kautta en ole seurannut.

No en ole huomannut. Viimekin kaudella päiväkirjahuoneessa puhui nainen ihan omalla äänellä. Brittien päiväkirjahuoneessa on toisinaan nainen. Olis kiva saada jotain konkreettista faktaa tuosta äänenmuuntimesta.

Seurasin eka kautta paljon (Perttu ja kumppanit) niin ei siellä naisääniä ollut. Se alkuperäinen jämerä miesääni jotenkin antoi auktoriteettia hommalle. Muutenkin oli mukavampaa koko touhu.

Jos mielipiteensä saa sanoa nyt kun onnettomuudekseni aloin seurata tätä nykyistä BB:tä niin tämä Mari olis semmonen tapaus, jota en haluaisi nähdä livenä.

Yhteistyössä