BB-Minnan painosta

• Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
memmu
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Ei tuo minna kuitenkaan minusta miltään läskiltä näytä. Ihan soppelin kokoinen nainen. Mutta niin se vaan taitaa olla, että jos et ole anorektikko niin heti ollaan haukkumassa ja arvostelemassa... hoh hoi...
No on aika pullukka. Mutta varmasti tietää sen itsekin. Eikä se ole haukkumista vaan tosiasioiden myöntämistä =)
AIKA PULLUKKA :O OMG.... kyllä on musta ihan normaalin näkönen nainen.. minkälainen luuviulu sitten itse olet kun tuollalailla voit sanoa.

Ja kyllähän tuo ilmoittaa painokseen 65kg joten kuinka riuku sitä pitäisi olla ettei edes pullukaksi mainittaisi..

Ei tuo minna kuitenkaan minusta miltään läskiltä näytä. Ihan soppelin kokoinen nainen. Mutta niin se vaan taitaa olla, että jos et ole anorektikko niin heti ollaan haukkumassa ja arvostelemassa... hoh hoi...
Minä en ainakaan arvostele, ihan sama vaikka painais 100 kiloa. Mutta minäkin katsoin samaa, että ilmoittanut tuon painoksi kun ei selvästikään sitä paina.. Miks huijata tollasessa?

Marianne oli ilmoittanut painokseen 65 ja on hoikempi kuin Minna.

--
Alkuperäinen kirjoittaja --:
No on aika pullukka. Mutta varmasti tietää sen itsekin. Eikä se ole haukkumista vaan tosiasioiden myöntämistä =)
AIKA PULLUKKA :O OMG.... kyllä on musta ihan normaalin näkönen nainen.. minkälainen luuviulu sitten itse olet kun tuollalailla voit sanoa.

Ja kyllähän tuo ilmoittaa painokseen 65kg joten kuinka riuku sitä pitäisi olla ettei edes pullukaksi mainittaisi..
Uskon, että paikaa enemmän kuin 65. Ja mun mielestä on pullukka. Eli on läskiä, ylimäärästä aika reippaasti tasasesti koko kropassa. Jos itsekin väittää lihoneensa 20 kiloa, niin eikö se jo kerro, errä tuon pituiseen ihmiseen 20 kiloa on aika paljon ja tekee ihmisestä kyllä jo pullukan.

vieras
Läski toi on, ei sitä kaunistella voi, näkee sen kuvistakin ihan sama mitä vaaka näyttää..

Mä oon 171 cm ja painan 62 kg, lihavaksi muakin sanotaan miksei sitten 8 sentti lyhyempää ja muutaman kilon painavampaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Läski toi on, ei sitä kaunistella voi, näkee sen kuvistakin ihan sama mitä vaaka näyttää..

Mä oon 171 cm ja painan 62 kg, lihavaksi muakin sanotaan miksei sitten 8 sentti lyhyempää ja muutaman kilon painavampaa
just just, niille jotka sua mollaa suosittelisin ottaan ajan näöntarkastukseen.

No kerronpa nyt sulle, että olet aivan normaalipainoinen tai hoikanpuoleinen, joten iloista mieltä vaan! Ja etsi parempaa seuraa itsellesi!

Miksiköhän ne miehet pörrää sen ympärillä jos se on lihava, kaikki miehethän tykkää siitä että naisella ei ole muotoja, ainakin tämän palstan mukaan.

Ainakin lehdessä kirjoitettujen juttujen perusteella kyseinen nainen on ilmoittanut olevansa aika avoin ja antelias, joten olisikohan tässä osasyy siihen miksi miehet pörrää ympärillä...? Tuolla "suljetulla" ei kuitenkaan ihan loputtomasti ole valinnanvaraa.

Mitä tohon painoon tulee, niin lehtikuvien mukaan ainakin tuo 65kg tosiaan vaikuttais vähän alakanttiin arvioidulta...ehkä kymppi lisää, niin vois olla lähempänä totuutta.

-
Minusta tuo minna näyttää keskivertoa kauniimmalta naiselta... joten taitaa nuo läski jutut olla vaan kateellisten panettelua...
Kauneus on katsojan silmässä. Tosiasia vain on, että hänellä on ylipainoa, mutta eihän se hänestä tietenkään rumaa tee. Pelkästään pullean ihmisen.

Minusta tuo minna näyttää keskivertoa kauniimmalta naiselta... joten taitaa nuo läski jutut olla vaan kateellisten panettelua...
heii!! kukas täällä on läskiks haukkunu en mie ainakaan. Eikä miulle hänen paino mitään merkkaakaan. Ainoastaan se ihmetytti miks on noin ronskilla kädellä painoaan muutellut eli valehdellut ja peitellyt totuutta jos kerta hyvillä mielin kilojaan kantaa.

vieras
näin mustakin alkaa tuntua, ennemmin sitä muodokas on kuin luunlaiha tikku.
"hyvä lauta, reiällä pilattu"

Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
En kyllä voi tajuta että jonkun täysin vieraan paino muita noin kovin kiihdyttää. Etteks te tosiaan mitään muuta pysty ihmisessä (naisessa) näkemään kuin kiloja.
Kai tässä nyt kuitenkin oli kyse siitä että on valehdellut painonsa.

mm
Ei tässä kukaan taivastele varmaankaan sitä onko lihava vai ei, vaan sitä että hänen piti valehdella painonsa. Ihmiset näkevät kuitenkin totuuden silmiensä edessä, eivät lue sitä paperilta...

memmu
Minä en vaan tajua miten te tuosta ihmisestä saatte PULLEAN!!! En käsitä en.. siltä vaan alkaa tuntumaan, että ei tartte enää ihmetellä mistä nuoret teinit saavat ihanteensa kun kotona NORMAALIN NÄKÖISTÄ KAUNISTA ihmistä sanotaan pullukaksi... saa sitten ihmetellä mistä nämä anorektikot ja bulimikot sikiävät...

mm
Kadehdin sitä kuinka on tyytyväinen kroppaansa, kantaa sen ilolla. VAikka itse olen hoikka, puuttuu minulta tuommoinen itsetunto. Jos joskus jostakin syystä lihoisin samanlaiseksi, toivoisin että voisin kantaa kiloni yhtä reippaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljatäti:
En kyllä voi tajuta että jonkun täysin vieraan paino muita noin kovin kiihdyttää. Etteks te tosiaan mitään muuta pysty ihmisessä (naisessa) näkemään kuin kiloja.
Kai tässä nyt kuitenkin oli kyse siitä että on valehdellut painonsa.
Hmm... voisiko painonsa valehtelua pitää sopimusrikkomuksena? Vrt. viime vuonna Akin poisto talosta, kun ei kertonut kaikkea itsestään... ja eikös viime vuonna ollut jotain suhde-epäselvyyksiäkin jonkun kohdalla :whistle:

-------------
Minä en vaan tajua miten te tuosta ihmisestä saatte PULLEAN!!! En käsitä en.. siltä vaan alkaa tuntumaan, että ei tartte enää ihmetellä mistä nuoret teinit saavat ihanteensa kun kotona NORMAALIN NÄKÖISTÄ KAUNISTA ihmistä sanotaan pullukaksi... saa sitten ihmetellä mistä nämä anorektikot ja bulimikot sikiävät...
Eikö ihminen ole pullea jos hänellä on läskiä noin paljon? Siis että jos on 20 kiloa kevyempänä näyttänyt ihan ok:lta niin kai toi 20 kiloo läskiä tekee sit jo "pullean"? Ja jos tuohon viereen laittaa "normaalin" niin onhan niissä iso ero...? eikö?

Yhteistyössä