BB Minna!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katsoja

Vieras
Siis mitäs olette mieltä tosta BB Minnasta??
Alkuun tykkäsin siitä, vaikutti fiksulta ja aikuismaiselta. Mut nyt tuntuu että sehän on ihan tunteeton horo! siellä sviitissäkin oli koko ajan Esan kimpussa, eikä Esa tuntunut olevan läheskään niin kiinnostunut mitä Minna. Ja ne puheet siellä sviitissä..voi jestas. Saanko ottaa suihin ja laita käsi mun pöksyihin... Tsiisus! Eikai kukaan järkevä aikuinen puhu tuollaisia, kun tietää että koko ulkomaailma näkee ja kuulee heidät kamerasta?????

Joo, ja sit tuntuu että sillä on kamala tarve puhua pk huoneessa tosi yksityiskohtaisesti mitä ovat Esan kanssa tehneet peiton alla! Eikö riittäis että kommentois niinkuin Esa, "että jotain sutinaa oli".
Varsinaista teini käyttäytymistä Minnalta!

Mulla meni maku koko akkaan sillon kun tuolla julkisesti selitti kahesta abortistaan. En ole mikään abortivastustaja, mutta ei se nyt mun mielestä kuitenkaan sellainen asia ole, mitä rupeaisin selittämään jossain kaiken kansan kuullen. Tulee vähän Jasmin Mäntylä mieleen...

tosi kiva kun se poistuu tuolta talosta. mä en ainakaan innosta kiljuisi jos jossain lääkärinvastaaotolla saisin sen hoitsuks..eiks se oo joku tk hoitaja..tms?? kaamee akka.

Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Naisen seksualisuus on edelleen paha asia.Näköjään.

Mun mielestä toi Minnan käytöksen nolous ei liity mitenkään siihen, et naisten seksuaalisuus ois paha asia.
Mun mielestä on ihan yhtä noloa jos joku mies tuolla on samanlainen munahaukka ku Minna.
Vähän erikoinen paikka toi BB talo alkaa vapautttamaan naisten seksuaalisuutta :D

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Motha:
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ai Esalla on iso? :o

Kaikenmoisiin se luoja niitäkin on tuhlaillut

Mitä sä tällä tarkoitit ?

No sitä että mitä tollain hissukka tekee isolla mololla

No onhan se saanut Minnankin tyytyväiseksi :D
Tekee vielä jonkun naisen tosi onnelliseksi !

Yhteistyössä