BB- Minna 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täytyy kyllä sanoa että aika lapsellista käytöstä kolmekymppiseltä naiselta. Ei herrajestas mikä vonkaaja, munankipeä eukko. Näyttääkin ihan mieheltä ilman meikkiä ja suukin niin iso että huhhuh...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täytyy kyllä sanoa että aika lapsellista käytöstä kolmekymppiseltä naiselta. Ei herrajestas mikä vonkaaja, munankipeä eukko. Näyttääkin ihan mieheltä ilman meikkiä ja suukin niin iso että huhhuh...

Muistakaahan että asiattomista kommentoista voi joutua edesvastuuseen. Ei netti ja kasvottomuus ole mikään oikeus latoa mitä tahansa. Sanoisitko nuo asiat hänelle päin naamaa? TUSKIN. Ei sinusta olisi siihen. Joten kannattaa miettiä, mitä täälläkään kirjoittelee...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??????????:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kai sitä nyt saa mielipiteensä kertoa? säälittävä muija minun mielestäni, antaa tosi hyvän kuvan itsestään

No entäs sitten toi Jellu tai Tuija??????????????????

no eipä ne ainakaan nussi koko kansan nähden, ei ainakaan vielä

No syynä on vaan se, ettei kukaan taida niiden kanssa haluta sitä tehdä. Eihän niiden lähelle uskalla edes mennä.

sais isoveli laittaa naimakiellon taloon. Koko aika menee sen jumputtamisen kattomiseen, todella tylsää. Itse haluaisin katsoa ihmisten käyttäytymistä talossa, jokainen tietää että siellä peiton alla laitetaan melaa mekkoon, ketä kiinnostaa?

Muistakaahan että asiattomista kommentoista voi joutua edesvastuuseen. Ei netti ja kasvottomuus ole mikään oikeus latoa mitä tahansa. Sanoisitko nuo asiat hänelle päin naamaa? TUSKIN. Ei sinusta olisi siihen. Joten kannattaa miettiä, mitä täälläkään kirjoittelee...

:D minähän vain päivittelen hänen käytöstään, ei sen kummempaa..enkä todellakaan ole ainut. Mielipiteensä saa sanoa.

Tämäkö ei ole lapsellista? :o

Kiva lukea välillä jotain neutraaliakin mielipidettä, mua on jotenkin ruvennut ahdistaman tämä hirveä Minnan lynkkausmeininki. Ei me ihmiset täällä suuressa vihassamme ollaan yhtään sen parempia kuin tuolla riuudun toisella puolellakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Ei mulle tuottais ongelmaa sanoa kyseiselle daamille itselleen, päin naamaa, että:
Oot kyllä aika kotka :D

Ei kyllä minullekaan. Itseasiassa olen jo yhdelle aikaisempien vuosien bb-asukkaalle sanonut mielipiteeni hänestä päin naamaa.

Olisko tuota naimista ollut yhteenlaskettuna max 2 tuntia. Siinä sulle koko aika =D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
sais isoveli laittaa naimakiellon taloon. Koko aika menee sen jumputtamisen kattomiseen, todella tylsää. Itse haluaisin katsoa ihmisten käyttäytymistä talossa, jokainen tietää että siellä peiton alla laitetaan melaa mekkoon, ketä kiinnostaa?

Yhteistyössä