BB-Maria: Mielestäni kaikki luomurinnat ovat rumia. Kaikilla naisilla pitäisi olla silikonit

[QUOTE="miemie";21898970]No makukysymyshän tuo pohjimmiltaan on. Että mitäpä siitä kiistelemään.[/QUOTE]

toiset tykkää "feikkimuijista" joissa ei ole mitään muuta kun kirurgien sormenjälkiä, tekoripsiä, hiuspitennyksiä yms yms.

Miksi pitää keskittyä siihen että näyttää mahdollisimman hyvältä? Miksi ei voi keskittyä vaikka sivistämään itseään?

Kauneus katoaa, ei sen perään voi hirveän kauan huudella eikä siihen luottaa. Mitä tuo Maria tekee 50 vuotiaana?

[QUOTE="vieras";21898977]toiset tykkää "feikkimuijista" joissa ei ole mitään muuta kun kirurgien sormenjälkiä, tekoripsiä, hiuspitennyksiä yms yms.[/QUOTE]

Mutta heilläkin on oikeus mielipiteeseensä.

[QUOTE="miemie";21898995]Mutta heilläkin on oikeus mielipiteeseensä.[/QUOTE]

Toki saa olla mielipiteet, mutta tuo Marian mielipide on kyllä aika kummallinen. Jos itte tykkää feikistä, niin ei silti tarvitte ajatella, että kaikkien täytyys siitä pitää.

Kyllä mäkin tykkään esim. shokkiväreistä hiuksissa, mutta en mä ala paasaamaan, että kaikilla pitää sitä olla hiuksissa. Jokaanen saa itte valita mitä haluaa.

sou? Juu tietenkin on, mutta aika monen miehenkin mielestä on turhaa olla turha hempukka..

En menis hänen kaikkia sanomisiaan ihan todesta ottamaan. Luin blogia, eikä mun mielestä ole mitenkään järkyttävää luettavaa. Sitä tietenkin jossainmäärin yrittää (järkyttää), jotkut menee siihen (halpaan), jotkut ei. Tuollaisenaan varmasti kiinnostaa ja järkyttää ihmisiä enemmän kuin että olis "tavis", jota hän itsekin inhoaisi olla. Hänenlaisiaan alkaa vaan olla enemmän ja enemmän, että en sitten tiedä onko mitenkään erikoinen tapaus. Itse en ainakaan pidä. Melkein sanoisin, että jos nyt jonain häntä aiotte pitää, niin "hyvänä" viihteenä.

On heillä toki. Niitä onkin mielenkiintoista silloin tällöin lukea :popcorn:

Mutta jos vakavasti puhutaan niin tuohan on lisääntymään päin, että vain sillä ulkonäöllä on merkitystä. Kävelin toissapäivänä kahden lukion ohi, ja molemmilla oli välitunti meneillään. En ollut tunnistaa heitä teineiksi: korkeat korot, paljastavat paidat... laitettuja nuoria tyttöjä. Huh. Aamulehdessä oli jotain juttua tästä taannoin. Löytäsinköhän sen?

Mun mielestä ei ole mitään muuta kuin surullista se että nykyiset kauneusihanteet ovat sellaiset että niitä ei ylipäätään edes voi saavuttaa muulla kuin kirurgialla koska ne ovat suurelta osin täysin luonnottomia.

Toki saa olla mielipiteet, mutta tuo Marian mielipide on kyllä aika kummallinen. Jos itte tykkää feikistä, niin ei silti tarvitte ajatella, että kaikkien täytyys siitä pitää.

Kyllä mäkin tykkään esim. shokkiväreistä hiuksissa, mutta en mä ala paasaamaan, että kaikilla pitää sitä olla hiuksissa. Jokaanen saa itte valita mitä haluaa.

Mutta eipä tuo Marian mielipidekään tarkoita sitä, että kenenkään olisi pakko mennä silikoneja otattamaan. Kyllä ihan varmasti ihmiset tekevät päätöksensä vähän muilla perusteilla.

Eikös noiden turhien julkkisten "työ" ole pysyä julkisuudessa ja provosoida. Tämä ainakin hallitsee hommansa.

Hänellehän ei ole tehty mitään kauneusleikkauksia. Vaikka niistä sanoo haaveilevansa ja ehkä kenties yrittää julkisuuden avulla saada silikonit yms. Katsellaan mitä tuleman pitää.

Jos itse hankkisin silikonit, niin varmaan sata kertaa kauniimmat olisivat kuin nämä luomut. Mutta mua ei huvita kuitenkaan tunkea mitään muovia itseeni. Pelottais terveysriskit ja toki se leikkauskin. Ei olisi musta siihen.

Mutta jos vakavasti puhutaan niin tuohan on lisääntymään päin, että vain sillä ulkonäöllä on merkitystä. Kävelin toissapäivänä kahden lukion ohi, ja molemmilla oli välitunti meneillään. En ollut tunnistaa heitä teineiksi: korkeat korot, paljastavat paidat... laitettuja nuoria tyttöjä. Huh. Aamulehdessä oli jotain juttua tästä taannoin. Löytäsinköhän sen?

Kuulin koulussa kun 17-18v. teinit puhuivat ala-asteikäisistä tytöistä. Olivat huolissaan kun alakoululaiset pukeutuvat jo kuin teinit, kiroilevat, polttavat tupakkaa yms. Siis teinit olivat tästä huolissaan! Onneksi joillakin heistä pelaa järki päässä eikä mennä joka muodinoikun mukana.

[QUOTE="vieras";21899010]sou? Juu tietenkin on, mutta aika monen miehenkin mielestä on turhaa olla turha hempukka..[/QUOTE]

Mites ne miehet tähän liittyvät... Joka paikassahan aina sanotaan, että kaikki nuo silikonit ja tällingit ja hiusvärit ja muut otetaan ihan vain siksi, että itselle tulisi hyvä olo...

Varmasti nuorilla on enemmän ulkonäköpaineita kuin ikinä. Mutta aina on ollut tietty määrä niitä "pimuja", jotka hämmentävät ulkomuodollaan sekä aikuisia että toisia nuoria.

Muistan, kun menin 80-luvulla kouluun ekalle luokalle ja katselin ihan silmät ymmyrkäisenä ylemmän luokan tyttöä, jolla oli todella vahvat meikit ja paljastavat vaatteet. Nyt aikuisena vasta olen tajunnut, että hänellä oli ikää kymmenen vuotta.

Yhteistyössä