BB-Maria: Mieheni makaa teholla!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Big Brother -kisailija Maria Suominen järkyttyi avomiehensä rajusta kolarista.
MARIA_225.jpgTuore Seiska paljastaa suru-uutisen Big Brother -ohjelmassa kilpailleen Maria Suomisen lähipiiristä. Marian avomies nimittäin ajoi vakavan kolarin viime sunnuntain vastaisena yönä Multialla Keski-Suomessa. Kolari oli niin raju, että Marian rakas joutui teho-osastolle.

Mies puhalsi alkometriin 2,17 promillea.

- Henki oli hiuskarvan varassa, nyt mies on teholla. Hänellä on murtumat alaselässä ja rintarangassa. Kyllä tässä nyt kuormittuu uhan liikaa asioita yhden ihmisen päälle, syvästi järkyttynyt Maria huokaa viitaten saamiinsa tappouhkauksiin.

En uskaltanut poistua kotoani!

Seiska kertoi lokakuun puolivälissä Marian saamista tappouhkauksista. Maria ei uskaltanut poistua kotoaan. Lisäksi häntä on kovin sanoin haukuttu keskustelupalstoilla.

-En uskaltanut poistua kotoani. Äitini joutui ottamaan koirani Iitun hoitoon, koska en uskaltanut lähteä edes ulkoiluttamaan sitä. Lähikaupassa uskalsin käydä, mutta en muualla.

- Kolmessa kirjeessä minut on uhattu tappaa. Olen kuulemma
pilannut kaikkien yksinhuoltajaäitien maineen, Maria harmitteli.

Hautakynttilöitä kaupungilla

Lähes kaikki kirjeet, jotka Maria on saanut ovat olleet nimettömiä. Samoin keskustelupalstoilla Mariaa haukkuneet ovat esiintyneet nimettöminä.

- Kaupungilta on löytynyt hautakynttilöitä ja kuvia hautakivistä kuulemma minun takiani. Kunpa ihmiset uhkailisivat vain minua ja
jättäisivät muut rauhaan.
7 Päivää
 
Elikkä
mies on ajanut todella humalassa autoa, sepä viisasta...:headwall: Toivottavasti muita henkilöitä ei loukkaantunut tuossa rytäkässä.

Mariasta voi olla montaa mieltä, mutta eipä kyllä ole kaikki kotona niilläkään, jotka hänelle tappouhkauksia lähettelevät. Pimeetä touhua. Toivottavasti sellaiset tyypit saadaan kiinni!
 

Yhteistyössä