Niinpä Ny mie oon kyl menos iha hunningolle.... Voi minua poloista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Ihan ku ne olis omassa tuttavapiirissä.
Niinpä Ny mie oon kyl menos iha hunningolle.... Voi minua poloista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Ihan ku ne olis omassa tuttavapiirissä.
Saat anteeksi :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ja pesis tukkansa. Anteeks vaan.
eipäs..Alkuperäinen kirjoittaja mä :Tänään lähtee kaksi
Ja Manta on ainoa joka sanoo päin näköä eli pystyy sanomaan saman face to face minkä sanoo selän takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en ymmärtänyt kun ne eilen hyökkäs cheryn kimppuun kun se sitä miestä suuteli..
puhut muuta ja teet muuta...
ei chery oo heille mistään vastuullinen..
se muija on niin |O |O |O
oikeastaan koko tupakkarinki
mitä kaksinaamaista.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en ymmärtänyt kun ne eilen hyökkäs cheryn kimppuun kun se sitä miestä suuteli..
Tota se blondi on alkanut pelaamaan niinkuin ne sanoi . Vähän seksiäö peliin niin luulee ettei tarvitse lähteä vaan saa jäädä taloon.
On kertonut omaavansa aika tiukan linjan mitä tekee talossa ja jo nyt lipee..... kaksinaamaista peliä . Sitä kylläkin harrastaa siellä valtaosa porukasta.
Mut mie ainakin mieluumin katson tuollasta pelaamista mitä Chery pelaa.Kun sitä et yks kanttura huutaa koko ajan peräsuoli pitkällä.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en ymmärtänyt kun ne eilen hyökkäs cheryn kimppuun kun se sitä miestä suuteli..
Tota se blondi on alkanut pelaamaan niinkuin ne sanoi . Vähän seksiäö peliin niin luulee ettei tarvitse lähteä vaan saa jäädä taloon.
On kertonut omaavansa aika tiukan linjan mitä tekee talossa ja jo nyt lipee..... kaksinaamaista peliä . Sitä kylläkin harrastaa siellä valtaosa porukasta.
Sehän on vaan mielenkiintoista kun joku hämmentää porukkaa. Cheryn nuolemista siis samanlaista näkee telkassa jokaisessa tv-sarjassa.Alkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mut mie ainakin mieluumin katson tuollasta pelaamista mitä Chery pelaa.Kun sitä et yks kanttura huutaa koko ajan peräsuoli pitkällä.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en ymmärtänyt kun ne eilen hyökkäs cheryn kimppuun kun se sitä miestä suuteli..
Peräsuoli pitkälläAlkuperäinen kirjoittaja KiljusenHerrasväki:Mut mie ainakin mieluumin katson tuollasta pelaamista mitä Chery pelaa.Kun sitä et yks kanttura huutaa koko ajan peräsuoli pitkällä.Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mä en ymmärtänyt kun ne eilen hyökkäs cheryn kimppuun kun se sitä miestä suuteli..
Asiaa B)Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Mä jotenkin tykkään siitä Mariasta, hämmentää mukavasti soppaa eikä ainakaan mielistele ketään :kieh: Cheryl sitten :x koko ajan vaan minä, minä, minä ja mitä taktikointia kun alko sen Antin kaa siellä olee meeluummin sais Niko ja Maria taloon jäädä kuin se kermaperse, enemmän heillä on luonnetta kuin muilla talon asukkailla yhteensä
Oon käsittänyt että on Yh ja tapailee jotakin. Naista...?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sillä mies kotona?
Mahtaa sitä harmittaa jos se nyt äänestetään takas kotio.
Kuinkas sillä luonnetta sit on jos haukkuu toisen lyttyyn ku eka suunnillee muka on tukena? Mu mielest siinä se luonne o aika pahasti pakkasen puolella. Ja Nikokin skitsoilee aina eikä anna muiden puhua ollenkaan vaan ite kimittää joka väliin vastaan -ei siis kykene aikuismaiseen keskusteluun!Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:meeluummin sais Niko ja Maria taloon jäädä kuin se kermaperse, enemmän heillä on luonnetta kuin muilla talon asukkailla yhteensä
Hui. Pelottava täti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon käsittänyt että on Yh ja tapailee jotakin. Naista...?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sillä mies kotona?
no musta tuolla talossa olemista ja siellä käyttäytymistä ei voi kenenkään kohdalla verrata siihen miten joku käyttäytyyy ulkona. chipa sais musta lähteä. mantasta vasta tulee uusia piirteitä esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sillä mies kotona?
Ajatteles, jos noita sen piirteitä alkaa tulla esiin enemmänkin, niin kaikkihan siellä tärisee kohta kauhusta.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:no musta tuolla talossa olemista ja siellä käyttäytymistä ei voi kenenkään kohdalla verrata siihen miten joku käyttäytyyy ulkona. chipa sais musta lähteä. mantasta vasta tulee uusia piirteitä esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sillä mies kotona?
miestä tapailee...Jannekin puhu extrassa isäpuolesta ku jutteli mantan tytön kanssa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hui. Pelottava täti.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon käsittänyt että on Yh ja tapailee jotakin. Naista...?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onko sillä mies kotona?
no kyllä se aika pitkälti on suoraan ne asiat niille ihmisille jossain vaiheessa sanonut. ja Niko se nyt vaan on sellainen tempperamenttinen luonteeltaanAlkuperäinen kirjoittaja miracle:Kuinkas sillä luonnetta sit on jos haukkuu toisen lyttyyn ku eka suunnillee muka on tukena? Mu mielest siinä se luonne o aika pahasti pakkasen puolella. Ja Nikokin skitsoilee aina eikä anna muiden puhua ollenkaan vaan ite kimittää joka väliin vastaan -ei siis kykene aikuismaiseen keskusteluun!Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:meeluummin sais Niko ja Maria taloon jäädä kuin se kermaperse, enemmän heillä on luonnetta kuin muilla talon asukkailla yhteensä