BB - keskustelua! Ihana mies tuo Salar ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "PomPom"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"PomPom"

Vieras
luin viime yön tapahtumia. Tässä yksi poiminta Salarin herrasmiesmäisyydestä.

"Salar kertoi top-5 vaihtoehdot kuinka tytöstä pääsee panemisen jälkeen eroon keskellä päivää. Vastaa puhelimeen ja esittää, että kaveri on ajanut kolarin. Toinen vaihtoehto on kylään tulevat vanhemmat, kolmas treenit/pelipäivä, neljäs se että esittää vaan nukkuvaa ja viides se, että suuttuu vaan jostain ihan pienestä ja alkaa mykkäkoulun.

Top-5 baarin jälkeen, jos mennään Salarin luo. Jos ja kun Salar ostaa tytölle ruuat, syödään paikan päällä, ei halua roskia kämppäänsä. Kämpillä Salar menee suihkuun, panee ja kysyy "missä sä asut". Jos se on liian kaukana, alkaa harmitella et kun kaverit on tulossa jatkoille. Tarjoutuu maksamaan taksin ja melkein kaikki ottaa sen. Siinä se "top-5".

Salar ei jaksa katella naisia aamulla, haisee paskalle. Mitä niiden kanssa edes aamulla juttelis, "haluuksä kinkkuvoileivän"."

Minna: "Oikeesti ku Salarist ei aina tiä et tarkottaaks se oikeesti, vai heittääks se jotain läppää, niin sit se jää aina vähä niinku epäselväks."
Salar: "Minna."
Minna: "No?"
Salar: "Sit ku mä heitän tosissani, niin sä huomaat."
Minna: "Eeen huomaa."
Salar: "Nää on kaikki vitsil, mä heitän aina vitsil."
Veera: "Kukaan ei tajua. Älä ihmettele perjantaina ku oot häätöäänestykses."

Tanja: "Mut tiedäksä Salar, sullon oikeesti välillä sellasta et sä heität... sä heität niinku jossain tilanteis turhan rajuu läppää sillee et se ei sovi tilanteeseen ja se saattaa oikeest loukkaa jotain--"
Salar: "Tiedäksä mitä Ganja?"
Tanja: "--mua ei koskaan vielä loukannu, mut--"
Salar: "Tiedäksä mitä Ganja?"
Tanja: "No?"
Salar: "Se on mua."
Tanja: "Niin, mutta kuuntele. Sun pitää tajuta välil, sul ei oo niinku tilannetajua. Mun mielest sun läpät on aina ollut hauskoja. Mut mä oon huomannu et kaikki ei ihan oikeesti naura niille."

Salar: "Kaikkeen tohon mä sanon et ota mult suihi, mä en viitsi edes kuunnella. Se on läppää."
Tanja: "Hei no vittu tuu tähän ottaa esiin oikeesti, mä otan sult suihi jos sul ois pokkaa ottaa se munas esiin. Ei sul varmaan vittu ees seiso."

Minna ja Eki nauravat raikuvasti. Veeralla ja Salarilla itselläänkin virne naamalla.

Salar (vakavoituen): "Ei."
Tanja: "No ei."

Minna: "Mistä sen huomaa jos sä oot oikeesti tosissas?"
Salar: "Siitä et vedän Jarmoo perseeseen. Vittu."

Oikeesti.

Mä en usko hetkeekään että Salar on niin kova panomies kuin sanoo olevansa. Eiköhän sen panemiset oo jääny kameran toiselle puolelle kuvatessaan kaveriensa panoja joidenkin tyttöjen kanssa. Surkee muna kourassa.

Oikeesti.

[QUOTE="PomPom";24725646]kolmas treenit/pelipäivä, ."[/QUOTE]

Ei mee selitys tollaselta läskiltä läpi.

En usko että kyseinen pullapoika kauheasti niitä naisia saa.

[QUOTE="höh";24725802]No joo mut nyt puhutaan nuoresta sinkkujätkästä jota kiinnostaa pimppi ihan huikeasti, ei varmaan liity etniseen taustaan.
Äläkä nyt koita vetää tän jäbän huonoon käytökseen mitään kultturieroja perheen huolehtimisen suhteen vaikka sun vaimo ei sun rupikullia enää haluakaan.[/QUOTE]

Joku päivä se sano et nyt on kierroksessa ysivitoset.
Eli alaikäset. Ja toi tantori harrastaa jotain painihommelii.

[QUOTE="höh";24725802]No joo mut nyt puhutaan nuoresta sinkkujätkästä jota kiinnostaa pimppi ihan huikeasti, ei varmaan liity etniseen taustaan.
Äläkä nyt koita vetää tän jäbän huonoon käytökseen mitään kultturieroja perheen huolehtimisen suhteen vaikka sun vaimo ei sun rupikullia enää haluakaan.[/QUOTE]

Mun alkuperäinen kommentti kulttuurieroista ei liittynyt erityiseti Salariin vaan kommentoin Akaatin kommenttia ihmisistä joilla on vain paneminen mielessä.

Ja tiedoksi, mulla on kyllä vaimon kanssa välit kunnossa.

Karavaanari - tehtävä on kyllä sekoittanut ihmisiä ihan tyystin. Säälittää tuo Sebastian joka haluaisi BB - kokemuksesta kaikki irti mutta sitten ympärillä on näitä valittajia ja kaiken överiksi vetäjiä. Sopivassa porukassa Seba pääsis LOISTAMAAN! Tulee mieleen (en muista minkä vuoden) BB, jossa asukkaat lähti "etelänmatkalle" ja kaikki eläytyivät matkaan ja rooleihinsa tosi hyvin!!! Nämä vaan valittaa, riitelee ...

Nytkin kun tuli poliisit tehtäväalueelle niin osa asukkaista skitsahti ja huusi niille ala-arvoisia ja sitten kaksi asukasta otti toisen poliisin kiinni ja kääri pressuun ja heitti vettä naamaan. Siis mitä ihmettä?! Ihme angstaamista, täähän on leikkiä, ihan kuin ne poliisit nyt mitään pahaa tekisivät ja yhet ei voi sen vertaa leikkiä mukana ja eläytyä ... ärsyttävää :(

Yhteistyössä