Niinpä....Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:oih, tuo edes vähän säpinää taloon
kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttuja mulle tuo oli ainakin ihan uus uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....
Joo, siitä on vaan täälläkin ollu jo monta avausta...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttuja mulle tuo oli ainakin ihan uus uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....
ei tässä ainakaan sillä aikaa ku mä oon ollu niin yhtäkään *vääntää*Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Joo, siitä on vaan täälläkin ollu jo monta avausta...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttuja mulle tuo oli ainakin ihan uus uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....
Ei, ne on ihan pihalla. Jari-Matti on vaan ollu et tää on selvä homma, mut ei oo puhunu mitään. Sillä saattaa olla aavistus....Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Tietääkö ne muut jo missä Johan on ja että sinne tulee vaihtari?
Sä oot ollu siis väärään aikaan, tääl on ollu ihan kuvaa ja linkkiäkin tarjolla *vääntää takas*Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei tässä ainakaan sillä aikaa ku mä oon ollu niin yhtäkään *vääntää*Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Joo, siitä on vaan täälläkin ollu jo monta avausta...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttuja mulle tuo oli ainakin ihan uus uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....
Ja että ystäväiseni pysyt ajan hermolla:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ei tässä ainakaan sillä aikaa ku mä oon ollu niin yhtäkään *vääntää*Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Joo, siitä on vaan täälläkin ollu jo monta avausta...Alkuperäinen kirjoittaja plääh:kaikki ei ehkä ole 24h koneella kyttäämässä juttuja saati bb-juttuja mulle tuo oli ainakin ihan uus uutinenAlkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:Jep jep, vanha juttu....