BB-häätöäänestys! Valinnan vaikeus, saatte päättää mun puolesta!

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Eli joka häätöäänestyksessä oon yhden miinustekstarin laittanut sille jonka haluan ulos talosta.
Nyt haluisin kaikki äänestykses olevat pois sieltä...
Te saatte päättää mun puolesta.
Sanokaa kenet te haluatte ulos, mielellään perusteluja, ja se ketä saa nyt täällä eniten ääniä niin laitan sitten sille miinustekstarin.
Sovitaan, että kahdeksaan asti saa vaikuttaa täällä mun päätökseen, sitten lasketaan ketä "voitti" :D

Ja häädössähän ovat: Miia, Andreas ja Niko.

Skaba alkakoon :D
ANDREAS ULOS!!! :x |O :headwall:

Jollei sitä nyt saada pellolle, se hilluu finaaliin asti. Muut ei anna sille nimeämispisteitä kuitenkaan. Miian saa ulos muutenkin ja Niko on hyvää viihdettä :D .
 
Vierailija
Miia ehdottomasti. Sitä V-sanan jatkuvaa viljelyä ei vaan jaksa kuunnella. Vaikuttaa tosi ilkeältä ihmiseltä. Eilisillan koosteessa kun jekutti Teroa ja Cherylliä siitä vaatteiden vaihdosta, ois ollut hauska läppä mutta miks siihenkin piti ne kaks ihmistä valita joita muutenkin siellä on kokoajan kiusattu. Ärsyttävä kiusaaja ja mun mielestä joutais kotiin kasvamaan ja opettelemaan käyttäytymistä.
 
Minäpä
Minäpä olen sitä mieltä, että Andreas on melkoinen housu kun itkee sitä kuinka hänen on raskasta olla tuolla kun vaimo on raskaana, ja kuitenkaan hänessä ei ole miestä lähtemään kesken hauskanpidon, vaan jää sinne tekemään itsestään idioottia.

Jos isyys hänelle niin kovin tärkeää on, niin olettaisi joko tulevan ulos tai lopettavan sen naurettavan marinan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä annan toisen äänen Adelle... :whistle:
Ha haa huijausta!
:kieh:
Yks per nokka annellaan niitä ääniä! Ei huiputeta tai virallinen valvoja lähtee matkaan!

Olkaas rehellisiä sitten ja harmaana ei fuskata vaikka helppoa oliski!
Mun eurosta tässä on kyse!!!! :attn:
Sä oot ihan lälläri. Kirjoitat nyt vaan siihen tekstikenttään ANDREAS-.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä annan toisen äänen Adelle... :whistle:
Ha haa huijausta!
:kieh:
Yks per nokka annellaan niitä ääniä! Ei huiputeta tai virallinen valvoja lähtee matkaan!

Olkaas rehellisiä sitten ja harmaana ei fuskata vaikka helppoa oliski!
Mun eurosta tässä on kyse!!!! :attn:
Sä oot ihan lälläri. Kirjoitat nyt vaan siihen tekstikenttään ANDREAS-.
Rehellisesti, se on astetta enemmän noita muita mun inhokki, mut katotaan nyt kenelle se viesti sit lähtee. Miia johtaa tällä hetkellä kolmella äänel...
 
Ade
Andreas ulos! Muut tulevat olemaan häätöäänestyksissä myöhemminkin, mutta Aden kieroilemista/paskanpuhumista muut talossa olevat eivät vielä tajua, joten tuskin on ihan pian häätöäänestyksessä uudestaan. Eli nyt on mahdollisuus saada Andreas ulos!

 

Yhteistyössä