Juurikin näin minäkin sanon! Miia POIS!!Alkuperäinen kirjoittaja narsku:vitun Miia vitun nopeaa ulos sieltä vitusta! Vitun vitun vittu!!
Ala-arvoinen kielenkäyttö rupee nyppimään.
Se on kakara, joka kannattaisi passittaa kotiin kasvamaan.
ANDREAS ULOS!!! :x |O :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Eli joka häätöäänestyksessä oon yhden miinustekstarin laittanut sille jonka haluan ulos talosta.
Nyt haluisin kaikki äänestykses olevat pois sieltä...
Te saatte päättää mun puolesta.
Sanokaa kenet te haluatte ulos, mielellään perusteluja, ja se ketä saa nyt täällä eniten ääniä niin laitan sitten sille miinustekstarin.
Sovitaan, että kahdeksaan asti saa vaikuttaa täällä mun päätökseen, sitten lasketaan ketä "voitti"
Ja häädössähän ovat: Miia, Andreas ja Niko.
Skaba alkakoon
Ha haa huijausta!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä annan toisen äänen Adelle...
Sä oot ihan lälläri. Kirjoitat nyt vaan siihen tekstikenttään ANDREAS-.Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Ha haa huijausta!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä annan toisen äänen Adelle...
:kieh:
Yks per nokka annellaan niitä ääniä! Ei huiputeta tai virallinen valvoja lähtee matkaan!
Olkaas rehellisiä sitten ja harmaana ei fuskata vaikka helppoa oliski!
Mun eurosta tässä on kyse!!!! :attn:
Rehellisesti, se on astetta enemmän noita muita mun inhokki, mut katotaan nyt kenelle se viesti sit lähtee. Miia johtaa tällä hetkellä kolmella äänel...Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Sä oot ihan lälläri. Kirjoitat nyt vaan siihen tekstikenttään ANDREAS-.Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:Ha haa huijausta!Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Mä annan toisen äänen Adelle...
:kieh:
Yks per nokka annellaan niitä ääniä! Ei huiputeta tai virallinen valvoja lähtee matkaan!
Olkaas rehellisiä sitten ja harmaana ei fuskata vaikka helppoa oliski!
Mun eurosta tässä on kyse!!!! :attn:
Peesi..Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Miia. Teeskentelevä akka, joka ei oikeasti ole edes mielenkiintoinen.