• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

BB Esa ei antanut Minnalle-hoiti itse itsensä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis mitä, eikö tuota ohjelmaa näytetä juri siksi, että kansa haluaa? Ja eikös tuon pointtina juuri ole tällaiset tapahtumat?

Vai katsoisiko ap mielummin big brotheria jossa kaikki vaan istuis keittiön pöydän ääressä päivän kutomassa sukkaa ja kävis ysiltä nukkumaan???

JOS ketään ei kiinnostais niin ei koko BB:ia telkasta tulis. Omapa on vikanne.
 
älä
Alkuperäinen kirjoittaja hoplop:
Alkuperäinen kirjoittaja älä:
Joo. Lievästi omituinen.
No joo. Musta on ihan normaalia hluta seksuaalista tyytdyttämistä, mutta ei ehkä ihan koko kansan nähden. Ihmettelen lähinnä sitä ettei pysty nyt itseään pidättelemään aikuinen nainen.
Ymmärtäisin jos ne ois lukittu sinne vuoden päiviksiksi, mutta kyse on parista kuukaudesta ja kaikenlisäksi ne on olleet siellä vasta kolmisen viikkoa joista selibaatissa Minna eli viikon? kaksi?
 
diidaa
Mua ärsyttää muutenki koko akka,aikunen ihminen ei pysty sen vertaa itteensä hillitä.. "mua panettaa,mennään harrastamaan seksiä tonne" "lupaatko ettet sit tuu niin nopeeta tänään" Mikäåän muu sillä ei ole mieles ku paneminen,eihä se juuri muusta oo puhunu,sen mitä on puhunu...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pretty:
Minna varmistaa, että pysyy talossa vielä pitempään. Pihtiputaalla peräkamarin pojat hakkaa hanskaan ja soittelee M:lle ääniä ;)
just näin :LOL: ja älykkäät suomalaiset ajattelevat, että jeesus mikä tyrkky, ääliö...
 

Yhteistyössä