BB-Ason salaisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toffo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toffo

Vieras
Joko täällä on spekuloitu? Mikä on hänen mainitsemansa salaisuu, jonka paljastaa, jos tippuu sunnuntaina?
Mainitsi mm. näin "mä paljastan teille salaisuuteni, jota te ette oo vielä nähnyt tai tiennyt tai kuullut".

- Mulle tuli yks juttu mieleen.. :o Mitä teille muille tulee tuosta mieleen?!! Mikä on Ason salaisuus/paljastus?

Mullekin tuli mieleen just tuo, että onkin oikeasti nainen.. Tai sit pienempi juttu olis, että ois esim. tehty joku kauneusleikkaus (nenän korjaus tms.).
Mutta se on saletti, että on heittänyt tosi paljon läppää, eli liioitellut asioita ja valehdellut. Välillä ristiriidassa sen jutut, kun toivoo taloon uusia, kuumia tyttöjä ja sitten ikävöikin taas niin kaameasti tyttöystäväänsä, joka onkin välillä ex-tyttöystävä. Lisäksi sanonut, että on maannut 200 naisen kanssa... hmmm.

Niin, sehän liitty fyysiseen olemukseen? Jaa-a. Tuli mieleen just, että olis lapsi, tai olis lapsi tulossa. Tai sit joku hänen kehoonsa liittyvä, mutten ymmärrä miksi mitään noita juttuja pitää paljastaa just ku on lähössä talosta. Tai miksi ei voi samantien paljastaa, tai sitten olla kokonaan paljastamatta?

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Niin, sehän liitty fyysiseen olemukseen? Jaa-a. Tuli mieleen just, että olis lapsi, tai olis lapsi tulossa. Tai sit joku hänen kehoonsa liittyvä, mutten ymmärrä miksi mitään noita juttuja pitää paljastaa just ku on lähössä talosta. Tai miksi ei voi samantien paljastaa, tai sitten olla kokonaan paljastamatta?

Niinpä.. mutta en mä usko, että lapsi kyseessä. Luulen, että liittyy kuitenkin häneen ihan itseensä. Ja onhan Tonillakin lapsi.. luulis, että olis Aso siinä vaiheessa itsekin maininnut asiasta.

Yhteistyössä