vieras
Mä luulen et käski pistää maata ja nostaa jalat ylös.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tätä mäkin veikkaan..Alkuperäinen kirjoittaja povia:Varmaan etta ota kylpytakki pois
Mä luulen et käski pistää maata ja nostaa jalat ylös.Alkuperäinen kirjoittaja Accra:tätä mäkin veikkaan..Alkuperäinen kirjoittaja povia:Varmaan etta ota kylpytakki pois
Ois viilentany, jos silla oli kuumaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se olis päässy mitenkään ulos ja se nainen ties sen... Mitä se kylpytakin riisuminen ois auttanu pyörrytykseen... Ihmettelin kyllä niiden käsien kramppia, onko sellanen yleistäkin?
Se ei meinannu saada happea niin et ois höllänny sitä takkia niin ois olo helpottanu.. näin luulisin.. Ne kädet oli kyllä jännät...!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei se olis päässy mitenkään ulos ja se nainen ties sen... Mitä se kylpytakin riisuminen ois auttanu pyörrytykseen... Ihmettelin kyllä niiden käsien kramppia, onko sellanen yleistäkin?
varmaan huomenna 22:00 lähetyksessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanokaa nyt näkeekö tota mistään!!
OK =) Täytyy tallentaa. En oo BB:a katellu, niin tuleepahan kerran katottua...Alkuperäinen kirjoittaja mä:varmaan huomenna 22:00 lähetyksessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanokaa nyt näkeekö tota mistään!!
Heeeei!Alkuperäinen kirjoittaja vieras::attn: Oliko tämä Andreas?Alkuperäinen kirjoittaja oy:Ainakin andreas oli ilmeisesti alussa sanonut, että jos talosta löytyy joku, joka kiinnostaa (mies tai nainen) lentää kihlasormus nurkkaan.
Ei varmaan kihlattu tästä kommentista ole tykännyt. :|
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onks tosta videoo netissä? haluis nähä