Bb 24/7 "chat" :D

Siis mikä ihmeen hepulijätkä toi Aso on, mitä se sekoili että Kulmakorvat on nyppinyt.. Ja Kätlin on kaunis ja tuntuu olevan pää kunnossa, ei ole itseään täynnä. Esa J on komea ja ainoa normaali tuolla. Tosin ihmettelen miksi se antaa tuon Homon himoita noin.. yök.. Vaikkei mulla homoja vastaan muuten yleensä mitään ole. Toi on vaan niin ÖVERIT!

Alkuperäinen kirjoittaja Hepuli Herkkä:
Jos nyt isoveikka laittais käpän ja samin sviittiin ni saattais olla et jotai pikkusta äksönii vois olla, mut jos isoveikka jahkailee ni nuo molemmat koht nukkuu :D

Niin sellaista hidasta, mutta näyttäis vähän että molemmilla kiinnostaa, kumpikaan ei juokse karkuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos nyt isoveikka laittais käpän ja samin sviittiin ni saattais olla et jotai pikkusta äksönii vois olla, mut jos isoveikka jahkailee ni nuo molemmat koht nukkuu :D

Niin sellaista hidasta, mutta näyttäis vähän että molemmilla kiinnostaa, kumpikaan ei juokse karkuun :D

Kyl semmost vinkvink juttuu ollu ny et jos niil ois ns oma tila ni saattais jonkinasteista lähentymistä tapahtuu :D

oliko toi minna hoitsu tai sh,meinaan on varmaan kiva palata töihin ku on eka tissejään näytelly televisiossa,jos olisin pomo ni antaisin potkut samantein ku talosta tulee pois.

Musta noi kaikki on jotenki tosi ällöjä,Esa J.ainut jota jaksaa toistaseks katella.

kyl edelliset BB.t oli parempia,ei oo pertun voittanutta ja kadi kans tosi hauska!

Alkuperäinen kirjoittaja visitor:
oliko toi minna hoitsu tai sh,meinaan on varmaan kiva palata töihin ku on eka tissejään näytelly televisiossa,jos olisin pomo ni antaisin potkut samantein ku talosta tulee pois.

Musta noi kaikki on jotenki tosi ällöjä,Esa J.ainut jota jaksaa toistaseks katella.

kyl edelliset BB.t oli parempia,ei oo pertun voittanutta ja kadi kans tosi hauska!

Nii nää niin tasapaksuu porukkaa... Jotain oikein repäsevää pitäs tapahtuu, jotain et sais noihin liikettä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nih:
jos olisin pomo ni antaisin potkut samantein ku talosta tulee pois.

Millä perustein? Jokainen saa tehdä vapaa-aikana mitä haluaa.

No ei taida tosiaan ihan potkuihin riittää syyksi... Ärsyttää tommoinen ajattelutapa, että hoitsujen pitäisi olla jotain vatun enkeleitä myös vapaa-ajalla! On siellä joku muukin (Tuija?) näyttänyt ihan tietoisesti tissejään kai senkin pitäs potkut saada?!

Nii nää niin tasapaksuu porukkaa... Jotain oikein repäsevää pitäs tapahtuu, jotain et sais noihin liikettä ;)

Joo, ihme väki valittu. Mä luulen et eka bb oli siks paras kun siellä oli niin tavis tyyppejä. Nyt nää on melkein kaikki nuoria eteläsuomen bilehileitä. Ja monella jonkun näköstä kontaktia turhiin julkkiksiin..

[/quote] Joo, ihme väki valittu. Mä luulen et eka bb oli siks paras kun siellä oli niin tavis tyyppejä. Nyt nää on melkein kaikki nuoria eteläsuomen bilehileitä. Ja monella jonkun näköstä kontaktia turhiin julkkiksiin.. [/quote]

Mä ihmettelen kanssa tätä. Vaikka Suomi onkin pieni maa, niin varmasti saisi semmosen porukan, joista ei kukaan toisiaan tuntisi tai semmoisen, missä kukaan ei olisi edelliskauden/kausien bb:läisten kavereita esim.Cheryl, Kadi, Sauli, Martina jne. miten voi olla noin pienet piirit?

onko noilla kauppaa tuolla nyt ollenkaan? tai kioskia? miten tuo juttu menee tänä vuonna?
minä päivänä se viikkotehtävä alkaa? entäs onko ne nimenneet jo huomiseksi jonku? en oo huomannu äänestyksiä. (oon seurannu vaan tökkivää 24/7, en kattonu ohjelmia)

Alkaa kateus nostaa päätään, kateellisia siis Kätlinin olemuksesta... Varmaan olisin itsekin, mutta ihan oikeesti vaikuttaa harvinaisen mukavalta persoonalta ;)

Tietääkö joku nimeämisistä? Kauppaa en ole minäkään huomannut, mistä lie sitten saa röökit ja muut?

mitä ihmettä,ketkä niistä nyt on häätöäänestyksessä?en oo mitään häätöjuttuja edes nähny. Ja tän päivän lehessä oli et kuka häädetään talosta jne...

Yhteistyössä