Bauhausin lasten leikkiteline!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pihapuuhastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pihapuuhastelija

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Bauhausin leikkitelineestä (sisältää siis tietääkseni ainakin liukumäen & kiikut), oli joku aika sitten lehdessä mainos, hinta muistaakseni 499euroa. Ja lehti on tietenkin laitettu jo keräykseen...
Onko siis kellään? Kuvaa? Taitaa aika lailla vastata K-raudan leikkitelinettä, mutta tuntuu jotenkin halvemmalta.

Eikö kukaan omaa ko. laitetta? Se tosiaan näytti kivalta kuvassa ja hintakin mun mielestä kohtuullinen. Pitää kai lähteä joku päivä tässä kohti bauhausia. Se vaan on aina vaivan takana, kun sitä ei täältä meidän kaupungista löydy, vaan pitää ajella tovin matkaa...

Taitaa olla ihan sama jungle gym, kumpikin myy. Mutta niitä on eri malleja ja ne on eri hintaisia. Mulla on just rakenteilla sellainen autotallissa. Siihen muuten pitää ostaa lisäksi betonia perustuksiin ja kate kattoa varten

Minä olen nähnyt sen bauhausin leikkitelineen ja on todella kivan näkönen. Ostaisin sen heti meille mutta meille se ei mahdu.
Saisin siitä kuvan ihan luonnostakin mutta en tiedä missä kamera on että vois ottaa kuvan :|

Tuo on Club ja kooltaan yksi pienimpiä. Mut just toi on meillä ja kyllä siinä on ollut tekemistä tässä parina päivinä... On meinaan muutama ruuvi porattu ja osa niistä on järkyttävän isoja. En suosittele loppuunajetuille akkuporakoneille ;) Mutta ohjeet ovat kuin idiooteille tehtyjä, ei mee vikaan.

Yhteistyössä