B bansku Vieras 09.07.2009 #1 Voiko vauvalle tehtyä bataattisosetta pakastaa? vai meneekö rakeiseksi pakkasessa..
O Oisku Aktiivinen jäsen 05.07.2007 5 596 1 36 09.07.2009 #2 Oon pakastanut ja hyvin on kelvannut sen jälkeen.
Z Zoe-F Vieras 09.07.2009 #3 Miä oon pakastanu, eikä oo menny sen rakeisemmaks kun mitä on ollu sinne laittaessa.
M0J0 Jäsen 04.01.2009 346 0 16 09.07.2009 #5 Juu, oikeen hyvää tulee, eikä oo mennyt rakeiseksi vaikka olen lisännyt keitinvettä myös joukkoon. Oli pitkään meidän tytön lemppari!!
Juu, oikeen hyvää tulee, eikä oo mennyt rakeiseksi vaikka olen lisännyt keitinvettä myös joukkoon. Oli pitkään meidän tytön lemppari!!