barcelona?onko millannen paikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Gaborone on ihana. :)

En silti sanoisi, että mene sinne. Ainakaan ihan heti.
Ihmiset suosittelevat kaupunkeja yleensä sen mukaan, miten kivaa siellä itsellä oli. Hyvässä seurassa missä tahansa on kivaa, kunhan ei tarvitse pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ***:
Otetaanko toisinpäin?

Mitä pidät parhaimpina paikkoina, missä olet käynyt?

siinäpä se onkin,ku en oo käyny ku tukholmassa ja tallinnassa :D

Vedä sitten vaikka arvalla ja googlaa kaupunkia, jotta tiedät, mitä haluat siellä tehdä.

Barcasta puheen ollen totean, että stadikka on futaajan mekka, jos kiinnostaa.
Googlaa se uimastadikka, jos tykkäät uida. Se on siistein rakennettu paikka, jossa olen käynyt hyppimässä voltteja.

Se gaudin kirkko on vakuuttava. Siellä ei ole nyt jonoja, kuten ei muuallakaan. Katutaiteilijoiden kulta-aika ei ole nyt, mutta barca on niiden suhteen koko maailman pääkaupunki.

Ne vuoret tarjoaa toista maailmaa. Maastopyöräilyä? Andorrakin on lähellä, jos nappaa. Haluatko ajaa ferrarilla f-1 radalla? Polttaa pilveä park guellissä? Käydä aamulla katsomassa, mitä markokkolaiset ovat saaneet edellisenä yönä myytäväksi halvalla?

Otetaanko toisinpäin?

Vedä sitten vaikka arvalla ja googlaa kaupunkia, jotta tiedät, mitä haluat siellä tehdä.

Googlaa se uimastadikka, jos tykkäät uida. Se on siistein rakennettu paikka, jossa olen käynyt hyppimässä voltteja.

Se gaudin kirkko on vakuuttava. Siellä ei ole nyt jonoja, kuten ei muuallakaan. Katutaiteilijoiden kulta-aika ei ole nyt, mutta barca on niiden suhteen koko maailman pääkaupunki.

Ne vuoret tarjoaa toista maailmaa. Maastopyöräilyä? Andorrakin on lähellä, jos nappaa. Haluatko ajaa ferrarilla f-1 radalla? Polttaa pilveä park guellissä? Käydä aamulla katsomassa, mitä markokkolaiset ovat saaneet edellisenä yönä myytäväksi halvalla?

en ihan arvaamalla kuitenkaan lähde

Otetaanko toisinpäin?

en ihan arvaamalla kuitenkaan lähde

kokemuksia kiva kuulla niiltä jotka on matkustellut enemmän.löysinkin keskustelu palstan :)

kokemuksia kiva kuulla niiltä jotka on matkustellut enemmän.löysinkin keskustelu palstan :)

Jos menet miljoonakaupunkiin, niin voi olla lähes varma, että löydät sieltä oman mielenkiintosi kohteita. Ajattele sitä, mitä itse haluat.

tietenkin olen miettinyt mitä itse haluan..mutta silti on vaikeuksia päättää :D espanjasta olen aina ollut kiinnostunut.joten taidetaan suunnata sinne..toinen paikka espanjassa kiinnosta vielä enemmän,mutta sinne sitten kun on aikaa olla pidempään.

Istanbul on Euroopan kaupungeista minulle mieleisin. En ole tosin läheskään kaikissa käynyt (Tallinna, Helsinki, Tukholma, Kööpenhamina, Amsterdam, Berliini, Praha, Ateena, Istanbul), mutta siis noista suosikkini on Istanbul.

Siellä on "eksoottisempi" tunnelma, kaupunki on valtava, 15 miljoonaa asukasta, mutta ei ole mitenkään kaoottinen. Erittäin kaunis maisemiltaan, nähtävyyksiä riittää, hintataso suomea edullisempi, taksit aika edullisia, nähtävyyksistä moni ihan maailmanlaajuisesti tunnettuja kuten Hagia Sofia, Sininen moskeija, Suuri basaari, ostoksia riittää, kaksi kertaa olen käynyt ja uudesta reissusta haaveilen.

Muakin kiinnostais, mille keskustelupalstalle päädyit?
Barcolonassa oli parasta meri, ilta-aikaan sijoittuvat ruokailut & tapaskulttuuri, sekä Gaudin arkkitehtuuri. Niin ja maailman ihanin kauppahalli La Boquera, nimi ainakin jotain sinnepäin, sijaitsee Las Ramblas-kadulla. Pääkatu muuten aika samanlainen kuin mikä tahansa pääkatu, tylsiä ketjuliikkeitä ja liikaa liikennettä, turistihinnat.

Yhteistyössä