Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
^Ei kannata ottaa ihan noin hirveän henkilökohtaisesti näitä palstajuttuja...

:xmas: Kyllä mäkin sitten kerron jos mulla on jotain henkilökohtaista, usko pois.
Tässä ketjussa puhuttiinkin että kun tuo bannaaminen on joillekin niin sydämen asiaksi jo muotoutunut ettei mitään tolkkua...
Tuo sun lopputervehdystäsi edeltävä kappale osui aika hyvin oikeaan
No mun mielestä yleinen käytöntä on että jos on jotain kommentoitavaa toisen sanomisiin niin sitä voi sitten kommentoida samassa ketjussa. =) Tai no ainakin itse pidän siitä kiinni, eihän se tarkoita sitä että sinun kuuluisi myös. Onhan se paljon mielenkiintoisempaa ja haastavaa kun sama keskustelu leviää sen kymmeneen eri ketjuun. :xmas:
Oletko sä nyt mustasukkainen kun mä vastasinkin Vispilän ketjuun enkä siihen sun omaasi?

Ei mulla ollut siihen silloin mitään sanottavaa, mutta se tuli mieleeni kun luin tämän avauksen.
Mutta, unohda jo. Ei se oikeasti ole noin vakava homma ollenkaan...
Ei, en mä ole mustasukkainen. Kyllä sä
valitettavasti kommentoit ihan tarpeeksi mun juttuihin.
Ehkä mä unohdan joo, mutta unohda säkin ettet vie taas tätäkin painolastia seuraavaan ketjuun. Niin ja on tullut huomattua että sä muuten kommentoit näitä bannailuja tms koskevia ketjuja lähes poikkeuksetta joka kerta, meinaan vaan että ehkä sun itsekin olisi hieman syytä rentoutua... Ehkä sä otat asiasi vähintään yhtä vakavasti kuin minäkin omani.. kantamme ovat vain erilaiset.
Illan jatkoja! Tämä keskustelu olkoot mun osaltani tässä.