Moikka!
Itse on olen 3 vuotta kierteessä ja syönyt kanssa lukuisia metrolidatsoli kuureja sekä 7 päivän kuureina että 5 pillerin kertapsukkuina aina kun oireet tulee. Olen siis kolmen vuoden ajan ahtanut gynen määräämänä sellaisen määrän antibioottia että ei voi olla elimistölle hyväksi. Lisäksi tähän vielä flagyl voiteet, joita myös monta kuuria takana. Tämän antibiootti tykityksen takia elimistön oma bakteerikanta on varmasti täysin tuhoutunut ja mainitsin tästä lääkärille joka pyöritteli päätään ja sanoi, että tämä on nyt ainoa tunnettu tehokas hoito.
Noh viimeksi kun oli oireita tuli vuodon mukana myös verta, jolloin sain flagylin jälkeen otettavaksi vagifem
Estrogeenikuurin. Olin sen jälkeen oireeton melkein 4kk kun samalla söin karpalakteja. Oireet tulivat takaisin kun lähdin matkalle ja unohdin karpalactit kotiin. Takaisin lääkäriin ja sanoin hyvän kokemuksen vagifemeistä, mutta koska muissa arvoissa ei viitteitä estrogeenin puutteesta niin en saanut reseptiä, mutta antibioottiin kyllä sain. En tätä viimeistä flagyl kuuria ole käyttänyt vaan olen lähtenyt korjaamaan ongelmaa itse. Syön nyt tarmokkaasti karpalacteja ja olen siirtynyt käyttämään kuukuppia. Paikalliset oireet hoidin kylmäpuristetulla kookosöljyllä, jolla haju ja vuoto lähti yhden yön aikana. Käytin öljyä viikon ajan 3 kertaa päivässä jonka jälkeen ostin omilla rahoilla vagifem kuurin. Nyt oireet ovat olleet poissa kohta 2 kuukautta ja syön siis karpalacteja varmaan lopun elämää mutta ihan sama.
Halusin jakaa omalla kohdalla toimineen vinkin
Voimia kaikille!