ap
Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
mahanahkasi ei välttämättä palaudu millään muulla kuin leikkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
Kiitos kannustuksesta, mut jos ees vatsalihakset suht kunnossa ni toiv löllö mahanahka ei näy niin hyvinAlkuperäinen kirjoittaja bokka:mahanahkasi ei välttämättä palaudu millään muulla kuin leikkauksella.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli raskaus kiloja jäänyt noin 5 ja maha vieläkin iso ja nyt haluisin päästä entisiin vaatteihin vihdoinkin kun kuopus on 1v ja esikoinen 2,5v. Mikä näistä olisi paras
Pilates just kiinnostais kun se olis vähän erinlaista kun perus jumppa Ja jotkut vielä kehuu sitä tehokkaaksikinAlkuperäinen kirjoittaja haaveilijaharmaa:No voi, sit kyllä suosittelen zumbaa ja venyttelet hyvin kotona/ teet pilates liikkeitä..
Kyllä se vauhdikasta saa olla jos lähtee johonkin!Alkuperäinen kirjoittaja kokeillut pilatesta:Pilates on tooosi rauhallista verrattuna noihin tanssilajeihin. Tykkäätkö vauhdikkaammasta menosta vai rauhallisesta?
Itse en erityisemmin tykännyt pilateksesta. Mun makuuni liian verkkaista, rauhallista. Joskus tuli ihan vilu niillä pilates-tunneilla.
No hui kamala kui kauheet hinnat :O Ei mul olis kyl varaa..moikka, mä oon löytäny aivan mahtavan ja tehokkaan urheilumuodon synnytettyäni 4 lasta- pilates. Ja loistopaikka, Studio Yin, pieni ja sympaattinen mesta aivan Kauniaisten keskustassa. Kannattaa kokeilla! mä ihan fiiliksissä kun tuntuu tehoavan ja ohjaaja hyvin tajusi tilanteeni ja olen saanut yksilöllistä ohjausta vaikka ryhmätunti. Pienet ryhmät siellä.