Mitä tiedät tästä "uskonnosta", yhteisöstä, tms?
Onko tää jotan hörhöjuttua?
:ashamed: Juu, olen löytänyt nettisivut, mutta meinasin jos henk.koht. kokemusta jollain on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mikä on hörhöjuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mikä on hörhöjuttu?
No meinasin hörhöllä sellaista aivopesu-yhteisöä jossa... no, palstan sanontaa lainatakseni ratsastetaan vaaleanpunaisella pilvellä barbina muumimaailmaan vai miten se meni.Siis jossa päällisin puolin kaikki on hyvin ja porukka elää jossain hurmoksessa, mutta totuus ei ehkä sitten olekaan ihan niin laa-laa-landiaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittakaas jotain linkkiä, en tiedä ollenkaan mistä puhutte.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mihin sää nyt oot sekaantunu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittakaas jotain linkkiä, en tiedä ollenkaan mistä puhutte.
Kai sä osaat googlettaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittakaas jotain linkkiä, en tiedä ollenkaan mistä puhutte.
Kai sä osaat googlettaa?
Otan osaa, huoh. Katsos, jos aikoo saada keskustelua aikaiseksi on hyvä linkittää lähteitä ja tehdä vaikka referaatti otsikon alle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän erään ko uskossa olevan perheen ja he ovat erittäin mukavia, fiksuja, kohteliaita jne. Perheen lapset menestyvät hyvin koulussa/ovat korkeasti koulutettuja, vanhemmat ovat opettajia. Eivät vaikuta miltään "hörhöiltä".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittakaas jotain linkkiä, en tiedä ollenkaan mistä puhutte.
Kai sä osaat googlettaa?
Otan osaa, huoh. Katsos, jos aikoo saada keskustelua aikaiseksi on hyvä linkittää lähteitä ja tehdä vaikka referaatti otsikon alle.
Ai kun lestoista puhutaan, täällä on linkitykset ja muut? Salli mun nauraa!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laittakaas jotain linkkiä, en tiedä ollenkaan mistä puhutte.
Kai sä osaat googlettaa?
Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän erään ko uskossa olevan perheen ja he ovat erittäin mukavia, fiksuja, kohteliaita jne. Perheen lapset menestyvät hyvin koulussa/ovat korkeasti koulutettuja, vanhemmat ovat opettajia. Eivät vaikuta miltään "hörhöiltä".
Muissako uskonnoissa ei ole korkeasti koulutettuja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän erään ko uskossa olevan perheen ja he ovat erittäin mukavia, fiksuja, kohteliaita jne. Perheen lapset menestyvät hyvin koulussa/ovat korkeasti koulutettuja, vanhemmat ovat opettajia. Eivät vaikuta miltään "hörhöiltä".
No lähinnä se oli tossa pointtina et eivät ole mitään hörhöjä..
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä tapasin tänään tällaisia Bahai-yhteisön nuoria, ja oli kyllä harvinaisen fiksun oloisia tapauksia, ja muutenkin... no, vaikutti aika hyvältä ne jutut, en mä nyt omasta kristinuskostani ole luopumassa, mutta vähän vaan mietityttää toi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja öö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tiedän erään ko uskossa olevan perheen ja he ovat erittäin mukavia, fiksuja, kohteliaita jne. Perheen lapset menestyvät hyvin koulussa/ovat korkeasti koulutettuja, vanhemmat ovat opettajia. Eivät vaikuta miltään "hörhöiltä".
No lähinnä se oli tossa pointtina et eivät ole mitään hörhöjä..
Alkuperäinen kirjoittaja janna:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä tapasin tänään tällaisia Bahai-yhteisön nuoria, ja oli kyllä harvinaisen fiksun oloisia tapauksia, ja muutenkin... no, vaikutti aika hyvältä ne jutut, en mä nyt omasta kristinuskostani ole luopumassa, mutta vähän vaan mietityttää toi.![]()
Sä oot siis uskossa Jeesukseen? Bahaissa minua ärsyttää se ajattelutapa, että kaikki ovat oikeassa. Kuitenkin jos ajatellaan eri uskontoja, niin kaikissa niissä on erilainen jumalakuva. Joten kun yksi on se oikea, kaikki eivät voi samalla olla oikeassa. Hyvin humanistinen uskonto.