Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Frank::wave: Missä oot ollu?
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mä oon missannu jotain siis. No hemmetti, mitäs täällä on riehuttu?
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
Ei se kestän ku vuorokauden :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuliko bannia siitä ädä ketjusta vai jostain muusta?
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
mä eilen ihmettelinki mis olit. kerkesin taas olee koneel vähä pidempää. no onkos biletettyB)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
mä eilen ihmettelinki mis olit. kerkesin taas olee koneel vähä pidempää. no onkos biletettyB)
Ei eilen,mutta tänään kyllä B)
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuliko bannia siitä ädä ketjusta vai jostain muusta?
Mistä helvatan ädästäwtf???
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
minne menos? mä lähen kyl joskus mukaa B)![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuliko bannia siitä ädä ketjusta vai jostain muusta?
Mistä helvatan ädästäwtf???
Täällä oli to yönä joku ketju jossa joku harmaa haukkui ädän profiilikuvaa.Ajattelin jos se meni jotenkin törkeaksi.
Mutta ei siis ilmeisesti siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut kuka on ädä???
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:mit vit?![]()
kerro kaik
![]()
minne menos? mä lähen kyl joskus mukaa B)![]()
Ei ole hajuakaan vielä...joo lähdetään vaan joskus vetää nakit silmille :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut kuka on ädä???
http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-c97b152f-5d6a-4d15-9a70-34e44e95617f
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:jep. heti ku elämä alkaa lapsen hoidolta voittaa ni lähestyn sua yyllä B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilmeisesti ketju mistä saanut bannia on poistettu kun ei profiilissakaan ollut mitään ihmeellistä eilen aamulla.Siis ihmeellistä ketjua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tervetuloa takaisin kuitenkin
Olitko ihmeissäsi kun et voinutkaan kirjoittaa tänne?