Badass!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketjun ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei mitään!! =) en vaan oo huomannu! =)

mä laitoin yhden ala-asteen reksille sähköpostia (eli periaatteessa kuntaan) jossa luki jotakuinkin että;

olen maija meikäläinen 25v lähihoitaja helsingistä ja haluaisin tiedustella olisiko teillä koulunkäyntiavustajan työtä tarjolla ja että voisin aloittaa sillon ja sillon. sit kerroin perheestäni/itsestäni LYHYESTI ja listasin työkokemuksen.

lopuksi laitoin jotain että voin tulla milloin vaan paikanpäälle jos niikseen tulee ja yhteystiedot ja heippa :D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ei mitään!! =) en vaan oo huomannu! =)

mä laitoin yhden ala-asteen reksille sähköpostia (eli periaatteessa kuntaan) jossa luki jotakuinkin että;

olen maija meikäläinen 25v lähihoitaja helsingistä ja haluaisin tiedustella olisiko teillä koulunkäyntiavustajan työtä tarjolla ja että voisin aloittaa sillon ja sillon. sit kerroin perheestäni/itsestäni LYHYESTI ja listasin työkokemuksen.

lopuksi laitoin jotain että voin tulla milloin vaan paikanpäälle jos niikseen tulee ja yhteystiedot ja heippa :D

Jos mä vähän lainaisin tota tekstiä :) Se on niin ihanan virallinen :p

Auta Badass kirjoittamaan sellainen naseva kysely.Mä oon saanu kirjoitettua vain näin:

Hei!

Olen T**** M******, 29v lähihoitaja paikasta x ja haluaisin tiedustella,olisiko teillä koulunkäyntiavustajan työtä tarjolla?

Perheeseeni kuuluu mies ja 1v 3kk ikäinen poika.

MITEN MÄ JATKAN?

asumme helsingissä ja kulkeminen teidän koulullenne sujuisi hyvin /ratikalla / omalla autolla tms.

en ole aiemmin työskennellyt kka:na, mutta nyt haluaisin alalle koska.........
työkokemusta minulla on näin ja näin paljon sieltä ja sieltä vuosina plaa ja plaa.

toimisko tollee? =)

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
asumme helsingissä ja kulkeminen teidän koulullenne sujuisi hyvin /ratikalla / omalla autolla tms.

en ole aiemmin työskennellyt kka:na, mutta nyt haluaisin alalle koska.........
työkokemusta minulla on näin ja näin paljon sieltä ja sieltä vuosina plaa ja plaa.

toimisko tollee? =)

Laitoitko sä vaan vuosina esim 2000-2001 olin töissä Hesperiassa sitä ja tätä tekemässä? :D

Hitto :D Koska....? Mitähän mä laitan...ala on alkanut kiinnostaa valmistumisen jälkeen enemmän ja enemmän...blaah....EIKÄ,mä en ala,en tykkää väsätä tälläisiä ! :D

no koska...... jotain et lapset ovat lähellä sydäntäni ja kka:n työt ovat alkaneet enemmän ja enemmän houkutella.. ööö... en mä jaksa aatella :D

olen opiskellut vuosina 1999-2001 autonasentajaksi, mutta ala ei tuntunut omalta, joten
vuosina 2003-2006 opiskelin lähihoitajaksi helsingissä siinä ja siinä koulussa.

olen tehnyt lähihoitajan töitä vuonna 2006 siinä ja siinä terkkarissa, vuoden 2007 olin vanhainkodissa ja vuonna 2008 olen tehnyt lyhyitä sijaisuuksia..

tai jotain :D

Söpersin jotain sinne ja vielä prkl lähti viesti matkaan,ennenku ehdin puh.numeron laittaa mukaan..ehdin kuitenkin nimen ja osoitteen laittaa ja näkyyhän s-postiosoite jo lähetyksessä. Pah,tästä kunnasta mitään töitä saa,ainakaan siltä saralta ja kun ei oo koulutustakaan sille puolelle :(

Nopee vastaus tuli ainakin,jonka mä kyllä arvasinkin:

Hei,
Tällä hetkellä avoimia tehtäviä koulunkäyntiavustajalle ei ole, mutta lähetän yhteystietonne koulujen rehtoreille. He voivat ottaa yhteyttä, jos koulunkäyntiavustajaa tarvitaan.

Yhteistyössä