Bad virgin!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Halipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Halipuli

Vieras
Hei!
Pakko kysyä, kun oon jo pitempään miettinyt, että onko toi miehen kuva sun profiilissa oikeasti sun mies vai joku juttu vaan?
Toivon todellakin, että vastaat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Kaikkihan sanoo mua rasistiksi ja kun löysin ton netistä niin ajattelin laittaa sen mun profiiliin.
Siinähän tummaihoinen julli pitää päällänsä hieman itseironista paitaa :xmas:

Et olisi rikkonut illuusiota ;) Virgin ja arjalainen mies.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä! Siis en tarkoittanut mahdollista aviomiestäsi tai muuta vaan kuvassa olevaa miestä...
Vieläköä suppaa? Luin ketjuja joissa kerroit, että suppareita tulee.

Toi mieshän on itse pukenut paitansa päälle ;)
Suppailee juu,toivottavasti helpottaa tai pian olen synnärillä taasen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Toi mieshän on itse pukenut paitansa päälle ;)

Juu, ja itse laittanut myös kuvansa nettiin (tai ehkä joku sen kaveri - mutta poseerauksesta päätellen ei mikään salaa otettu kuva, eli ihan on tyyppi tietoinen asiasta).

 
kylläpä oletkin Bad Virgin tyhmääkin tyhmempi. Tuo merkki pojan paidassa ei ole hakaristi joksi sitä luulet. Se symboloi auringon nousua, jossain kulttuureiisa muutakin. Ei ole alunperin natsisymboli. Löytyy myös suomalaisista sodan ajan lentokoneista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi että oot:
kylläpä oletkin Bad Virgin tyhmääkin tyhmempi. Tuo merkki pojan paidassa ei ole hakaristi joksi sitä luulet. Se symboloi auringon nousua, jossain kulttuureiisa muutakin. Ei ole alunperin natsisymboli. Löytyy myös suomalaisista sodan ajan lentokoneista.

Mitä siitä :whistle:
 

Yhteistyössä