Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Kyllähän Savannalta joskus ihan viihdyttävääkin tekstiä tulee, mutta joskus menee hiukan yli, sorry oli pakko sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja juulitska:Mä aattelin kanssa hakea "tanssihommiin" kerta hyvin tienaa muutamassa tunnissa ja tanssi tekee myös hyvää vartalolle kun saa liikuntaaMulle liikunta on tarpeen kun on 30kg elopainoa kertynyt.
joo tanssiminen on paras tapa saada hieno vartalo,mäkin tykkän tanssimisesta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Kyllähän Savannalta joskus ihan viihdyttävääkin tekstiä tulee, mutta joskus menee hiukan yli, sorry oli pakko sanoa.
Savanna on välillä dramaattinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Kyllähän Savannalta joskus ihan viihdyttävääkin tekstiä tulee, mutta joskus menee hiukan yli, sorry oli pakko sanoa.
Savanna on välillä dramaattinen.![]()
Savanna vois vaihtaa nikkinsä Draama Queniksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Savanna vois vaihtaa nikkinsä Draama Queniksi![]()
Mun mielestä sellainen on jo täällä.
Dirty Dancequeen? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Savanna vois vaihtaa nikkinsä Draama Queniksi![]()
Mun mielestä sellainen on jo täällä.
Dirty Dancequeen? :xmas:
Hyi teitä![]()