BabyBio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hki, kinopalatsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hki, kinopalatsi

Vieras
Heip!

Onkos kukaan käynyt BabyBio näytöksissä Helsingin kinopalatsissa? Mihin siellä laitetaan vaunut parkkiin? Entä onko yleensä siellä paljon katsojia, saako lippuja hyvin?

Olen käynyt Tennispalatsissa vauvakinossa.
Vaunut jätetään teatterisalin ulkopuolelle jossa on vartioitu vaunuparkki.
Vauvoja äiteineen ja/tai isineen on paljon aina paikalla. Tuntuu ainakin että voisi olla sadoittain ;) ... mutta hyvin mahtuu ja ihmismäärä ei häiritse ollenkaan.

Vauvakinossa siis saa liikkua, syöttää, imettää, lämmittää ruokaa tai pulloja (mikro salissa), vaihtaa vaippaa, jutella, hyssytellä, poistua ja tulla takaisin. Todella rento tunnelma ja vaikka siellä voi tehdä kaikkea tätä pystyy elokuvaan silti keskittymään. Minä en edes välillä huomannut kuinka moni vauva salissa itkee.

Lippuja saa aina hyvin. Jonoa saattaa tulla joten kannattaa olla ajoissa paikalla niin kerkee leffan alkuun. Lippuja saa alhaalta lipputiskiltä tai salin ovelta.

Suosittelen lämpimästi!!!!

Jos haluaa nukuttaa vauvaa vaunuissa, niin täytyykö vauvan nukkua silloin salin ulkopuolella? Itkuhälytin mukaan...? Saattaisi melko monet itkut kyllä kuulua Philipsistä, jos moni toimii samoin... ;)

Juu, vauvaa ei kyllä jätetä vaunuihin, vaan otetaan mukaan saliin. Minun vauvani nukkui ainakin ennen kantoliinassa leffan aikana ja pystyin hyvin seuraamaan elokuvaa :) Nykyään neiti 8kk ja seuraa itse innokkaasti mitä valkokankaalla tapahtuu ;)

No niin joo... Silloin äiti nauttisi yksin leffasta jos vauva nukkuu vaunuparkissa. Mutta jos vauvalla sattuu olemaan uniaika ja nukkuu paremmin vaunuissa, saako silloin vaunut olla leffasalissa...?

Veikkaampa että aika monella vauvalla on uni-aika babybion aikana, ja jos kaikki ne ottaisivat vaunut leffasaliin niin voit arvata, ettei oikein mahtuisi. Veikkaan, ettei vaunuja saa saliin ottaa, kyllä ne jätetään parkkiin. Voiko vauvasi nukkua kopassa?Sen kyllä voit saliin ottaa...

Mua harmittaa, että kaikki tällaiset ""huvitukset"" joihin voisi vauvan kanssa mennä, ovat meidän pojan parhaimpaan uniaikaan. Olen vaan huomannut , että jos ei saa nukkua tuohon aikaan pitkiä uniaan niin koko loppu päivä ja yö menee pipariksi. Eikö kellään muulla ole samaa ongelmaa?

Meillä myös poika on tosi itkuinen (siis monesti suoraa huutoa) jos ei saa nukkua silloin kun on väsynyt ja kylläpä voisi elokuvanautinto mennä aika piloille sen takia. Poika ei nuku sylissä, eikä kovassa hälyssä, joten vaunut tai oma sänky on lähes ainoita.

Poika on 6kk. Onko muilla ihan pieniä vauvoja tuolla leffassa, että nukkuvat sylissä?

Yhteistyössä