Baby P:n kohtalo ei jätä minua rauhaan

Ei olisi pitänyt edes avata ketjua.. Koko eilisen illan itkin ja tänään kun kävelin kouluun itketti. Miten ihmeessä tämmöistä pääsee tapahtumaan? Ja uudessa seelannissa oltiin kolmevuotias tyttö laitettu kuivausrumpuun!! Olen niin ahdistunut vihainen ja kaikkea! Maailma on niin paha! Miten voi suojella näitä lapsia? :'( |O :'( |O
 
poing
mulla sama homma. luin toissapäivänä Baby P:stä ja taas eilen illalla itkin sen takia. Ei ois tosiaan pitänyt lukea. Ahdistaa ja itkettää miten joku voi tehdä niin lapselle, en ymmärrä :((
 
Laura
Milloin loppuu ajattelumalli: "kaikilla pitää olla mahdollisuus saada lapsia, ei ole ketään jolle ei pitäisi lapsia suoda"? Monikaan ihminen ei ole valmis vanhemmaksi eikä hyvä siinä.
 
Mä myös kadun, että edes luin aiheesta, kun mitään sen eteen en nyt pysty tekemään ja asia kuitenkin vaivaa mua ihan hirveesti, tulee uniin ja on illalla mielessä kun yritän nukkua.... ahditsaa, itkettää ja hirvittää.
 
allpollo harmaana
mulla sama. pari päivää meni itkiessä ja voimattomassa raivossa sen kamaluuden takia. tuntuu, että en pääse asiasta millään yli, vaikka tajuankin, että samaan aikaan vastaavaa tapahtuu koko ajan, mutta tämän lapsen kohtalo on järkyttävin kuulemani.
 
ihan sama olo
Minulla sama homma. yleensä en mihinkään uutisiin ihan näin voimakkaasti reagoi, nyt kyllä sai itkeä ja pitkään. Varmaan siksikin, kun oma pikkurakkaani on samaa ikäluokkaa. Järkyttävää, että äiti voi tehdä jotai tuollaista omalle lapseen joka ei mitenkään voi puolustautua, puhua tai lähteä pois.. Niin paha mieli. Ja niin voimaton olo. Ja miten kukaan ei oo puuttunut!?! Mutta osaako, uskaltaako tai huomaako sitä itse yhtään sen paremmin.
 
anni
Varmasti kaikkiin kolahti, jolla omia lapsia on. Mutta ei semmosiinkaan voi jäädä vellomaan, yksi pieni suomalainen ei sille mitään mahda joten siitä on turha stressiä mukanaan kantaa. Johan se pilaa sitten omaakin elämää.
 
Jaana
Pohjaton suru ja lohduton olo on mullakin. Luin ketjun vasta eilen illalla ja viime yö meni unetta. Ahdistaa ihan hirveästi, tänä aamuna piti oksentaa töihin lähtiessä ja olen täysin pois sijoiltani. Se seikka vaan on niin kauhean vaikeaa hyväksyä, että kaikki maailman lapset eivät ole turvassa maailman pahuudelta. Ei pitäisi tähän suruun ja ahdistukseen jäädä kiinni, mutta kyllä tästä ei ihan heti irti pääse... Mitä me VOIMME tehdä, on huolehtia jokainen omalta osaltamme siitä, että omamme ja meidän ympärillämme olevat lapset ovat turvassa. Siitä saan edes hitusen lohtua.
 
Valitettavasti minäkin avasin sen keskustelun ja näin ne linkitkin. Ilmoitin jo yhteen ketjuun, että poistan jatkossa nuo linkit niihin videoihin. Niitä kyllä etsivä löytää, jos välttämättä haluaa niillä mässäillä, tälle palstalle ne eivät kuulu.
Luultavasti pahemmaksi sen asian puiminen yöllä tekee se, että minulla on tuossa muutaman viikon ikäinen vauva. Rankkoja aiheita ja rankkoja ihmiskohtaloita. :/
 
ÄLkää puhuko PLIIS enää tästä!!
Mua ihan sattuu kun näen tuon nimen täällä ketjussa.Ahdistaa...

En ees avannut linkkiä mutta luin muutaman kommentin ja sekin riitti.... :'( :'(

mutta tiputtakaa tää ketju PLIIS!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
Ei olisi pitänyt edes avata ketjua.. Koko eilisen illan itkin ja tänään kun kävelin kouluun itketti. Miten ihmeessä tämmöistä pääsee tapahtumaan? Ja uudessa seelannissa oltiin kolmevuotias tyttö laitettu kuivausrumpuun!! Olen niin ahdistunut vihainen ja kaikkea! Maailma on niin paha! Miten voi suojella näitä lapsia? :'( |O :'( |O
Mulla oli ihan sama eilen illalla töissä ollessani, vähän väliä mietin sitä pientä :( Miten voi ihmiset olla niin julmia???? Joku kidutuskuolema olis aivan oikein tollasille ihmisille!! Että pistää vihaksi!
 
Mä kadun kans lukeneeni aiheesta, kun en asian eteen pysty mitään tekemään.. Mies oli ymmällään kun itkeskelin yks päivä autossa, en kyennyt selittään mistä se johtui, toinen luuli että raskaushormooniit jyllää ja varmaan osaltaan nekin..
 
enkeleitä..........
onko heitä?
luin molemmat tarinat olen olen järkkytynyt,itkin mieheni luki kanssa ei voinut ymmärtää miten omaa lasta voi kohdella huonosti,kiduttaa.........
en nukkunut paljoa ajattelin vain kuinka moni vauva kärsii tällä hetkellä,katselin omaa 6kk vauvaa joka nukku rauhalisesti.
en pysty ymmärtää........sanotaan jokaisella lapsella on oma suojelusenkeli missä näitten lasten enkelit on?
 
vieras
Olen kai sairas, kun mua ei itketä tuntemattoman lapsen kohtalo?

Surullista se on ja tolkuttoman kamalaa, miten noin voi tapahtua, mutta en minä nyt itke tai ole toimintakyvytön asian luettuani.

Muita?
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen kai sairas, kun mua ei itketä tuntemattoman lapsen kohtalo?

Surullista se on ja tolkuttoman kamalaa, miten noin voi tapahtua, mutta en minä nyt itke tai ole toimintakyvytön asian luettuani.

Muita?
En minäkään ole itkenyt, mutta on muutamana yönä asiaa miettinyt ja olen kauhuissani. Asian on niin kamala, että en voi sitä mitenkään mielessäni käsitellä, mutta itkenyt en ole.
 

Yhteistyössä