Baby bornista tietäjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi vauva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi vauva

Vieras
Meillä sai tyttö syntymäpäivälahjaksi eilen tuommoisen baby bornin, jolla oli siis potta, vaippa, tuttipullo, tutti, ruokaa ja lautanen ja lusikka.

Kuinka usein ostatte puuroa ja onko se kallista? Ja sama kysymys vaipoista, ja onko baby bornille kestovaippoja?

[QUOTE="mmm";22046957]Niin ja tavalliset new born vauvojen vaipat sopii myös, baby born omat vaipat tosi kalliita![/QUOTE]

Onko ne new born-vaipat paljon liian isoja tuolle bb:lle?

[QUOTE="mää";22046988]OMG :o

ettehän oo tosissaan??[/QUOTE]

Mitä tarkoitat? Tämä on eka tämmöinen nukkevauva meillä, ja kyllä ihan tosissaan kysyin kokeneemmilla neuvoa...

[QUOTE="hmm";22047168]kun mää olin lapsi niin ne kertakäyttövaipat olivat kyllä sellaisia että kestivät kauan ja monta kertaa.mutta mikä tuo puuro on??[/QUOTE]

Jotain maitosokerisotkua, mitä sekoitetaan veteen ja syötetään ja bb kakkaa sen jälkeen. Ja tuttipullosta juotuaan pissaa myös, siis siihen vaippaan. Joten hirveän monta kertaa ei voi käyttää jos on pissannut siihen.

Meillä ei ole puuroa kun sen jälkeen pitää nukke pestä hyvin ettei homehdu sisuskalut ja lapsi ei itse vielä osaa pestä ja minä en totisesti ala nukelle mahahuuhteluita tekemään!!! Kaikkea muuta BB-kampetta meillä kyllä on.

Yhteistyössä