Baarista sänkyyn - mitä tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hirmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hirmu

Vieras
Erosin noin kaksi kuukautta sitten pitkäaikaisesta poikaystävästäni, joka oli myös ensimmäinen seksikumppanini. Seksielämä ei kuitenkaan ehtinyt jatkua niin pitkään, että olisi kaavautunut, vaan joka kerta keskustelimme mitä halusimme. Näin ollen olen ehtinyt elää ns. baarikulttuuria vasta vähän aikaa. Haluan seksiä, ja lähden mielelläni jatkoille, mutta ongelmani on, että minun on vaikea puhua seksistä saati kysyä tuntemattomalta mitä hän haluaisi minun tekevän.

Voisiko joku siis valaista aloittelijaa: Mikä on "jatkojen", tai esileikin kaava, näin yleensä?

Mitä mies odottaa minun tekevän? Annatteko suuseksiä, hyväilettekö, jotain muuta? Vinkkejä olisiko..

Erosin noin kaksi kuukautta sitten pitkäaikaisesta poikaystävästäni, joka oli myös ensimmäinen seksikumppanini. Seksielämä ei kuitenkaan ehtinyt jatkua niin pitkään, että olisi kaavautunut, vaan joka kerta keskustelimme mitä halusimme. Näin ollen olen ehtinyt elää ns. baarikulttuuria vasta vähän aikaa. Haluan seksiä, ja lähden mielelläni jatkoille, mutta ongelmani on, että minun on vaikea puhua seksistä saati kysyä tuntemattomalta mitä hän haluaisi minun tekevän.

Voisiko joku siis valaista aloittelijaa: Mikä on "jatkojen", tai esileikin kaava, näin yleensä?

Mitä mies odottaa minun tekevän? Annatteko suuseksiä, hyväilettekö, jotain muuta? Vinkkejä olisiko..

Minä itse ainakin arvostan sitä, ettei oo mitään suuria estoja. Vaan jos susta tuntuu että haluat antaa suuseksiä, annat vaan sitä.. Tuskin kukaan mies laittaa pahakseen jos otat poskeen..

Kyllä se yleensä ihan suutelulla ja hyväilyllä alkaa ja siitä sitten aletaan ottamaan vaatteita pois jne.. Omalla painollaan..
Kukaan ei pakota sua mihinkään nielemisiin tai peppujuttuihin tai mihinkään muuhunkaan.. Mutta jos haluat niitä tehdä, ehdota suoraan.. Itse ainakin suostuisin heti!! :) :)

Kyllä susta hyvä tulee :D
Voi olla, että mies ei halua muuta kuin sen yhden illan sinua, joten mieti halatko antaa kaikkesi miehelle vai otatko miehestä kaikki.. :D

Viimeksi muokattu:

Poikamiesaikaa on mukava muistella. Kokemuksesta voin kertoa, että yksi parhaimpia tapoja oli aloittaa musiikilla ja tanssilla. Siinä tanssin yhteydessä voi vaikka hiukan tiedustella mitä toinen haluaisi, mutta usein tikanpoika tekee sen. Luonnollisesti ainakin tässä vaiheessa miehen pitäisi olla se, joka selvittää naisen mieltymykset kauniisti ja hienovaraisesti.

Silloin tällöin nainen vielä muutti suunnitelmiaa ja halusikin vain viettää yön yhdessä ilman loppuun vietyä seksiä.

Kylläkin yksi hienoimmista muistoista on, kun nainen teki aloitteen heti asuntonsa eteisessä. Laitetaanko päälivaatteesi naulakkoon? Annoin hänelle palttoon ja hän laittoa sen ja omansa eteisen vaatekaappiin. Sitten hän halasi ja sanoi, että sinullahan on vielä päälivaateita, laitetaanko kaappiin. Niin hän riisui minut ilkosilleen vaatekappale kerrallaan. Siinä seisoin ehkä hiukan häämmentyneenä ja ehkä nolonakin tietämäättä mitä pitäisi tehdä - miehuus jo tanassa.

Sitten hän antoi pienen pusun ja pusutteli vartoloani pitkin itsensä polvilleen. Suuhun hän ei heppiäni ottanut, mutta jännitykseni kyllä purkautui melko pian hänen paidalleen. Sen jälkeen hän heitti omat vaattensa pesukoneeseen ja sanoi, että nyt mennään suihkuun pesulle. Siellä sain purkautua hänen sisäänsä ajan kanssa, olihan suurimmat paineet jo lauenneet eteisessä. Suihkumärkinä siirryimme vielä jatkamaan kolmatta sessiota vuoteeseen jonka huipennus kesti vieläkin pidempään. Ja aamulla vielä kerran.

Viimeksi muokattu:
Ystävä pieni.

Mene sänkyyn vain sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa seksi ei tunnu suoriituksselle jossa joudut etukäteen miettimään mitä teet ja missä järjestyksessä miellyttääksesi toista. Sellaisessa suhteessa jossa sinun ei tarvitse miettiä oletko sinä hyvä vai tuleeko sinusta hyvä ja mitä sinulta odotetaan että olisit hyvä.

Jos et pysty keskustelemaan ihmisen kanssa asioista joita teette yhdessä, et ole valmis tekemään niitä hänen kanssaan.

Älä myy itseäsi halvalla. Olet enemmän arvoinen.

Kerronpa tarinan lopun, vaikka se ei tähän ketjuun kuulukkaan.

Tuosta yöstä alkoi yli viisi vuotta kestänyt suhde. Yli neljä vuotta asuimme yhdessä. Kunnes yhtenä juhannuksena avovaimon ystävätär "Minttu" tuli perheineen viettämään juhannusta mökillemme. Ilta sujui mukavasti. Vaimoketta alkoi väsyttää ja hän meni nukkumaan. Jäin isäntänä vielä pitämään seuraa vieraille. Kuitenkin Mintun vies alkoi sammumaan ja talutimme hänet nukkumaan.

Leikilläni sanoin Mintulle, että nyt hän ei voi tehdä juhannustaikoja, kun ei saa juhannussalkoa pystyyn. Siihen hän vastasi että ei pidä paikkansa ja että hän saa varmasti juhannussalon pystyyn. Epäilin aluksi, mutta sitten nopeasti käsitin kenen juhanussalkoa (majstång) oltiin pystyttämässä.

Vietimme ihanan hetken saunakamarissa, mutta avovaimo olikin herännyt ja oli etsimässä miksi en ole tullut nukkumaan. Varmaankin meidän yhteisen hetkemme kannalta vain viitisen minuuttia liian aikaisin. Olimme juuri pukeutumassa.

Pystyimme keskustelemaan ja sopimaan, että kaikki oli käynyt vahingossa ilman tarkoitusta loukata ketään. Päätimme, että emme kerro Mintun miehelle mitään. Tilannetta helpotti varmaan se, että emme olleet Mintun kanssa nauttineet kuin pari lasillista. Hän oli pienen lapsen äiti ja itse vain juon hyvin vähän, jos ollenkaan.

Minttu on edelleen naimisissa ja perhe kasvanut. Mutta minun ja vaimokkeen välille tämä juhannus kuitenkin jätti epäluulon. Menetin luottamuksen - huomasin sen siitä, että hän alkoi valvomaan menojani ja tekstiviestejäni. Ihan syyttä, mutta silti "kasvoimme sen jälkeen erilleen".

PS. Oikeasti avovaimon ystävän lempinimi ei ollut Minttu vaan aivan eri.

Minä erosin jaikka olen seitsemätoista nainen niin haluttaaen . Enään en uhskalla ikäisteni luokse lähteä. Käyn kolme-neljäkertaa "tansseissa" ja tulee mentymiehen matkaan mikä vanhemman kanssa mikä kun "hoitelee" kunnolla. Kyllä tietää mitä vanhemmat haluu kun pääsee hameenalle työntämään. Ei tarvii keskustella vaikka on kaksikin miestä.

Viimeksi muokattu:
Vaikea sanoa, vaikka on kokemusta yhden yön jutuista. Meinaan yleensä ne tapahtuvat kohtalaisen kovassa humalatilassa, eikä jää noin yksityiskohtaisia muistoja mieleen, että missä järjestyksessä taphtui mitäkin... Ehkä sun ei tarvitse siitä huolestua, jos mies haluaa seksiä, hän tekee aloitteen, kun olette jatkopaikkaan päätyneet.

Yhteistyössä