Baarissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

näin:D

Vieras
Eli olen 2 lapsen äiti sekä onnellisesti naimisissa ja olen baarimikko ammatiltani ja myös toimin vuorovastaavana. Nämä on aina yhtä mielyttäviä juttuja sekä miehiltä että naisilta..
1. En yritä iskeä kenenkään miestä vaikka hymyilen heille kun otan tilausta vastaan.(nainen)
2. Enkä ole epätoivoinen huuhkaja joka haluaa varattua miestä.(nainen)
3. Minulle ei tarvitse kertoa että on pantavan näköinen perse.(mies)
4. Enkä todellakaan ole maksullinen.(mies)
5. En ole huora ja lehmä jos en myy kun et meinaa pystyssä pysyä.(mies ja nainen).
6. Kyllä poliisit varmasti ilahtuu kun soitat minusta kun en myy sinulle viinaa.(mies ja nainen).
7. Voit tehdä minusta rikosilmoituksen kun en anna viedä sinun ostamia paukkuja baarista kotiin, on myös minun vika että tilasit 20paukkua itselle ennen valomerkkiä etkä kerkiä niitä juomaan.(mies ja nainen)
8. Voit varmasti ostaa huomenna koko paikan ja antaa minulle potkut, otan uhkauksen tosissani ja tietysti annan ilmaista viinaa..
9. Ei en varmasti ymmärrä tästä maailmasta yhtään mitään koska sinä olet äiti ihminen(?).. (nainen)

Ihana :D Ja varmasti tosi totta. Mä kirjoitin aikanaan koulussa aineen siitä, minkälaista on olla kaupan kassalla töissä. Vähän samantyyppisiä huomioita...

Sympatiat täältä sinulle, itse myöskin olen aikaisemmin baarimikkona työskennellyt.
Nuo asiat ovat hyvin tuttuja ja siksi opiskelen nykyään uutta ammattia lapsenhoidon ohella. Ei vain enää jaksanut kuunnella niitä känniääliöitä tiskintakana..

Alkuperäinen kirjoittaja asiakas on aina oikeassa:
Asiakas on aina oikeassa vaikka olisi kuinka kännissä :attn: :attn: :attn:

Mulle pomo aikoinaan sano että aina saa vittuilla mutta vittuile niin ettei asiakas ymmärrä. Paranee oma mieli kummasti:D sori vaan kaikki:D

Ja aivan varmasti yrität iskeä mun miestäni kun sille käyt viehkosti hymyilemään!!Turha tulla selittään mistään asiakaspalveluhenkisyydestä ja ystävällisyydestä mulle.Mä kyllä näen tuollaisten naisten läpi kuin röntgenlaite! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja aivan varmasti yrität iskeä mun miestäni kun sille käyt viehkosti hymyilemään!!Turha tulla selittään mistään asiakaspalveluhenkisyydestä ja ystävällisyydestä mulle.Mä kyllä näen tuollaisten naisten läpi kuin röntgenlaite! :D

:D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:laugh: Ei ole yhtään ikävä pelipöydän taakse ku joku noin hyvin muistuttaa niistä ihanuuksista mitä siellä kuuli

Paitsi että te pelipöydässä huijaatte asiakkaitten rahat:D Ikinä ei ole asiakkaan oma vika että häviää rahaa.. kerran seurasin sivusta kun yhden tytön kättä mies alkoi vääntämään kun tyttö oli"huijannu"hänen rahat:o Onneksi järjestysmies tuli äkkiä paikalle!

Ei vaan asiakkaan annetaan luulla, että hän on oikeassa. :whistle:

Se nyt vain on kylmä tosiasia, että liian kännisille ei myydä. Eikä myöskään myydä yhdelle ihmiselle kahta juomaa, koska laki sen kieltää. Se tarkastaja voi olla asiakkaan selän takana eikä tarkastajalle auta selittää mitään vaan pahimmassa tapauksessa baarilta lähtee luvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:laugh: Ei ole yhtään ikävä pelipöydän taakse ku joku noin hyvin muistuttaa niistä ihanuuksista mitä siellä kuuli

Paitsi että te pelipöydässä huijaatte asiakkaitten rahat:D Ikinä ei ole asiakkaan oma vika että häviää rahaa.. kerran seurasin sivusta kun yhden tytön kättä mies alkoi vääntämään kun tyttö oli"huijannu"hänen rahat:o Onneksi järjestysmies tuli äkkiä paikalle!

Joo niinhän se aina menee, ihan sama mikä tilanne oli niin a. mä huijasin ja b. se 5 promillen känniääliö ties säännöt paremmin ku mä monen vuoden kokemuksella, selvinpäin ja yks ns. valvojista uusille. Jeap - kauhee ikävä...

Juu ja listaa voisi jatkaa loputtomiin. Perinteisiin kuuluu tietysti myös :
-Näössäsi ja ymmärryksessäsi on vikaa kun et näe, että ihminen on jo ehtinyt täyttää 18v ja kysyt ikää. Tietysti huolin myös sinun kaverisi kuvattoman kelakortin.
-Olen työssäni, jotta minua saa puristella, haukkua ja lyödä. Alan valinta kysymys.
-Tietenkään en poista sinua baarista juotuasi omia juomiasi ja mikäli sinut poistetaan tietysti muutamme mielipiteemme jos palaat vartin päästä tai tehostat asiaa pikku uhkauksella.
-Katselemme mieluusti perheriitojanne, koska emme saa niihin puuttua kun se on teidän oma asianne.
-Tietysti myyn juomia valomerkin jälkeen kunhan vaan pyydät.
-Ihaninta kuitenkin on illan päätteeksi kerätä pöydistä vajaat lasit ja JUODA NE KAIKKI!!!!

Voi maksa parkaa mullakin ku noita työvuosia alalla on parikymmentä

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Se nyt vain on kylmä tosiasia, että liian kännisille ei myydä. Eikä myöskään myydä yhdelle ihmiselle kahta juomaa, koska laki sen kieltää. Se tarkastaja voi olla asiakkaan selän takana eikä tarkastajalle auta selittää mitään vaan pahimmassa tapauksessa baarilta lähtee luvat.

Totta ja vaikka kuinka selittää että LAKI MÄÄRÄ,niin ei ymmäretä. Olet paska ja huora jne.. Itse olen aikoinani pikku pubissa saanu lähes turpiin kun en myyny yhdelle tosi sekavalle tyypille, teranssilla nosti rinnuksista ilmaan, minä 160/50 se ukko 190/100.. silloin pelotti..

Alkuperäinen kirjoittaja -:
-Näössäsi ja ymmärryksessäsi on vikaa kun et näe, että ihminen on jo ehtinyt täyttää 18v ja kysyt ikää. Tietysti huolin myös sinun kaverisi kuvattoman kelakortin.
-Olen työssäni, jotta minua saa puristella, haukkua ja lyödä. Alan valinta kysymys.
-Tietenkään en poista sinua baarista juotuasi omia juomiasi ja mikäli sinut poistetaan tietysti muutamme mielipiteemme jos palaat vartin päästä tai tehostat asiaa pikku uhkauksella.
-Katselemme mieluusti perheriitojanne, koska emme saa niihin puuttua kun se on teidän oma asianne.
-Ihaninta kuitenkin on illan päätteeksi kerätä pöydistä vajaat lasit ja JUODA NE KAIKKI!!!!

:x :$

Se on muuten jännä, kun jotkut ottaa suorastaan henkilökohtaasena loukkauksena, kun kysytään henkkarit. Muistan edelleen sen ihmisen jonka tajuntaan ei millään mennyt se, että kuvallista kela-korttia ei voida hyväksyä. Valitti meistä paikallislehdessä, mutta siinä mokasi vain ittensä, koska me oltiin asiassa täysin oikiassa. Kyllä pitäisi aikuusella ihmisellä olla poliisin myöntämä henkilökortti eikä tarvitte ajokorttia sen takia hommata, että voi henkkareita näyttää. Tämä ihminen kun meille rähisi, että pitääkö hänen nyt sitten mennä tämän takia autokouluun...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Mulle pomo aikoinaan sano että aina saa vittuilla mutta vittuile niin ettei asiakas ymmärrä. Paranee oma mieli kummasti:D sori vaan kaikki:D

-Tuo se on se suola ja sokeri.

Ja sananlaskuja on miljoona, mut tuo on ymmärrettävälle kielelle käännettynä:
Asiakas ei ole aina oikeassa, mutta asiakas on aina asiakas.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Totta ja vaikka kuinka selittää että LAKI MÄÄRÄ,niin ei ymmäretä. Olet paska ja huora jne.. Itse olen aikoinani pikku pubissa saanu lähes turpiin kun en myyny yhdelle tosi sekavalle tyypille, teranssilla nosti rinnuksista ilmaan, minä 160/50 se ukko 190/100.. silloin pelotti..

Eihän ne sitä ymmärrä, koska kaikki paikat ei tätä lakia noudata. Voidaan myydä yhdelle ihmiselle vaikka 5 valkovenäläästä ilman mitään kyselyjä, että niin kenelle nämä muut on...

Multa yks mies kysyi, että jos Kimi Räikkönen tulis tilaamaan multa 10 valkovenäläästä, että myisinkö. Mä vastasin, että en myisi. Enkä kyllä oikiasti myisikään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Eihän ne sitä ymmärrä, koska kaikki paikat ei tätä lakia noudata. Voidaan myydä yhdelle ihmiselle vaikka 5 valkovenäläästä ilman mitään kyselyjä, että niin kenelle nämä muut on...

Multa yks mies kysyi, että jos Kimi Räikkönen tulis tilaamaan multa 10 valkovenäläästä, että myisinkö. Mä vastasin, että en myisi. Enkä kyllä oikiasti myisikään.

Ja tuplia ja triploja ei myydä. Kerran tiskille tuli oikein siististi pukeutunu nuori nainen, halus tupla mariannen, en tieten voinu myydä.. voi elämä sitä meteliä, huusi naama punaisena kaiken maailman törkeydet minusta ja kappas tarkastaja seiso sen selän takana.. oli kyl tuuri että just siihen sattui..

Alkuperäinen kirjoittaja -:

:D

Mistä lähtien tuo laki on ollut? Ei voi siis ostaa tiskiltä samalla kahta juomaa, että veisi tai tarjoaisi kaverillekin. Tai entäs jos on pöytäseurue porukkaa jolle haluaisi viedä juomat, ei voi ostaa kun saa ostaa vain yhden itselleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Mistä lähtien tuo laki on ollut? Ei voi siis ostaa tiskiltä samalla kahta juomaa, että veisi tai tarjoaisi kaverillekin. Tai entäs jos on pöytäseurue porukkaa jolle haluaisi viedä juomat, ei voi ostaa kun saa ostaa vain yhden itselleen?
en minäkään tajua! aina ja jokapaikassa on onnistunut, että esim. mies hakee itselleen kaljan ja minulle lonkeron tai sitten itse hakee itselleen ja kaverilleen...

Yhteistyössä