baarissa työskentely ja perhe

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotimamma

Vieras
semmoista kyselisin että mitä mieltä muut ovat kun mulla ja miehelläni olisi mahdollista päästä baariin viikonloppuisin toihin. työ olisi 22-04 aikana ja pe-la. mutta mietin lapsia kun meillä on 2 alle kouluikäistä lasta ( tämän viikonlopputyön lisäksi olisi vain silloin tällöin tapahtuvaa keikka luonteista päivätyötä minulla, mies on päivätöissä). kärsiikö tässä lapset kuin paljon? olisivat hoidossa isoanhemmilla. siks ajattelen tuota työhommaa kun raha olisi nyt tarpeeseen

Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma:
semmoista kyselisin että mitä mieltä muut ovat kun mulla ja miehelläni olisi mahdollista päästä baariin viikonloppuisin toihin. työ olisi 22-04 aikana ja pe-la. mutta mietin lapsia kun meillä on 2 alle kouluikäistä lasta ( tämän viikonlopputyön lisäksi olisi vain silloin tällöin tapahtuvaa keikka luonteista päivätyötä minulla, mies on päivätöissä). kärsiikö tässä lapset kuin paljon? olisivat hoidossa isoanhemmilla. siks ajattelen tuota työhommaa kun raha olisi nyt tarpeeseen

miks taas tuli toi silmää iskevä hymiö

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lapset nukkuu, miten ne siitä kärsisivät? :)

Mä kysyin tuossa alempana vähän lisää, koska kyllä lauantaipäivä on aika väsynyt jos molemmat vanhemmat on jokaisena pe-la yönä töissä päivätyön päälle.
Ei ne siitä yöhoidosta kärsi, mutta mietin kokonaisuutta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lapset nukkuu, miten ne siitä kärsisivät? :)

Mä kysyin tuossa alempana vähän lisää, koska kyllä lauantaipäivä on aika väsynyt jos molemmat vanhemmat on jokaisena pe-la yönä töissä päivätyön päälle.
Ei ne siitä yöhoidosta kärsi, mutta mietin kokonaisuutta.

toi on niin vaikea valinta. toisaalta käyhän ihmiset päivisin töissä ja ovat vasyneitä. täällä kuitenkin olisin kotona su-to lasten kanssa ja ielä perjantai ja lauantai päivät

pitää vain yrittää päättää

Joo sori, mä jotenkin ymmärsin et ap itsekin käy päivätöissä....

Voisitteko tehdä niin, et vain sä tekisit baari extraa ja miehes pitäytyis normissa päivätyössä ja ois viikonloppuna vapaalla. Saisit sit nukkua la-aamuna.

Voisitteko tehdä niin, et vain sä tekisit baari extraa ja miehes pitäytyis normissa päivätyössä ja ois viikonloppuna vapaalla. Saisit sit nukkua la-aamuna.

siis mä teen keikka töitä ähän mutta niitä on vain iimevuoden aikana ollut 20vk. mutta jos jostain saan oikein vakituisen päivätyön niin sitten en tietenkään tee viikonloppuhommia

Alkuperäinen kirjoittaja kotimamma:

siis mä teen keikka töitä ähän mutta niitä on vain iimevuoden aikana ollut 20vk. mutta jos jostain saan oikein vakituisen päivätyön niin sitten en tietenkään tee viikonloppuhommia
tai jos tuosta baarohommasta saa vakipaikan niin en ota päivätyötä olenkaan.
[/quote

miks te molemmat menisitte viikonlopputöihin? koska sitten miehes pitäs vapaata? oisko toi joka viikonloppusta vai sillon tällön tapahtuvaa?
onko isovanhemmat suostuvaisia? minkä ikäiset lapset?
muoks, onko lapset tähän asti olleet yökylässä isovanhempien luona ?

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
miks te molemmat menisitte viikonlopputöihin? koska sitten miehes pitäs vapaata? oisko toi joka viikonloppusta vai sillon tällön tapahtuvaa?

siis olis joka viikonloppu. mies meinas jaksavansa jos saa viikolla nukkua. isovanhemmat on suostuvaisia ja ovat olleet molemmilla isovanhemmilla yötä ja lapset on 4v ja 6v

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:

siis olis joka viikonloppu. mies meinas jaksavansa jos saa viikolla nukkua. isovanhemmat on suostuvaisia ja ovat olleet molemmilla isovanhemmilla yötä ja lapset on 4v ja 6v
ja miks mentäis viikonlopuks töihin lähinnä sen takia että sain rahaa elämiseen ja lasten vaatteisiin

ja miks mentäis viikonlopuks töihin lähinnä sen takia että sain rahaa elämiseen ja lasten vaatteisiin. ja mulla lisänä se että saisin sitten olla lasten kanssa kotona ja kun vanhempi aloittaa syksyllä eskarin niin oisin mahdollisesti laittamassa tyttöä sinne ja odottamassa kun tulee kotiin

en ymmärrä miksi täältä pitäisi tulla kysymään tuollaista. Minä ainakin menisin töihin oman lapseni tuntien. Sinäkin varmaan tunnet omasi niin että tiedät kärsisivätkö siitä

kuulostaa kyl aika rankalta, koko perheelle jos toi ois kerta joka viikonloppusta.
Asuukos isovanhemmat lähellä, vai oisko lapset sit koko viikonlopun heillä? koska isä sit kerkeis viettää lasten kanssa aikaa?

kuulostaa kyl aika rankalta, koko perheelle jos toi ois kerta joka viikonloppusta.
Asuukos isovanhemmat lähellä, vai oisko lapset sit koko viikonlopun heillä? koska isä sit kerkeis viettää lasten kanssa aikaa?

molemmat isovanhemmat asuu 30km säteellä. se aivut miinus tässä on että sitten isällä ei olis niin paljon aikaa. mutta se on valitettaasti nykyään yleistä

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
en ymmärrä miksi täältä pitäisi tulla kysymään tuollaista. Minä ainakin menisin töihin oman lapseni tuntien. Sinäkin varmaan tunnet omasi niin että tiedät kärsisivätkö siitä

meillä lapset nauttii kun saa olla mummulla ja pappalla hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mutta jaksaako isovanhemmat joka viikonloppu hoitaa muksuja, vaikka moisen lupaisivatkin?

ajattelin niin että olisivat vuoron perää molemilla, mutta en sitten tiedä. ovat kyllä olleet mun keikkatöiden aikana päivisin hoidossa jo isovanhemmilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Mutta jaksaako isovanhemmat joka viikonloppu hoitaa muksuja, vaikka moisen lupaisivatkin?

ajattelin niin että olisivat vuoron perää molemilla, mutta en sitten tiedä. ovat kyllä olleet mun keikkatöiden aikana päivisin hoidossa jo isovanhemmilla.

Äh, ei kun mä luulin että on vain yhdet isovanhemmat, jotka lapsia hoitaa.

onks tos sitä mahdollisuutta et kokeilette esim muutaman viikonlopun ja jos tuntuu et käy rankaks, tai muuten tökkii ni sit et jatka..
ois se aika sitovaa kuitenkin olla kaikki viikonloput töissä..

Yhteistyössä