Baarissa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saaruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saaruska

Vieras
Joskus sitä humalaspäissään tekee sellasta, mitä ei ehkä selvinpäin olis tehnykkään. Eilen kävi baarissa niin, että mieheni sormetteli minua seisaaltaan ihmistungoksessa. Minäkin työnsin käteni miehen housuihin ja puristin seisovaa kalua kädessäni... Mietin vaan nyt humalan hälvettyä, että olikohan kyseisellä tilanteella paljonkin katsojia, auts!

Kerran olen ottanut pöydänalla suihin entiseltä poikaystävältä. Mietinkin tässä, että on kait teistäkin jotkut joko nähneet baarissa jotain vastaavaa tai kenties tehnyt itse... Kerro mitä teit tai näit?

Ei tapahtunut baarissa vaan kavereiden häissä: Muutama vuosi sitten oltiin kavereiden häissä kauempana kotipaikkakunnalta ja oli mun vuoro olla kuskina.Vaimo siinä illan aikana pikkasen humaltui ja tuli tapansa mukaan rohkeaksi.Kävimme ensin juhlapaikan vessassa panemassa ja paluumatkalla vaimo otti vielä poskeen..Odotan innolla tulevia kesähäitä,olen vapaaehtoisesti kuskina :)

Mä olen nainut baarin vessassa vieraan miehen kanssa kun silloinen poikakaverini odotteli baarin puolella. Ja tää on tosi juttu. Olen myös harrastanut sormileikkejä exän kanssa baarissa.

Kymmenen vuotta siten baarissa sormetin sen illan seuralaista. Olimme baaritiskin vieressä ja keskityin täysin naiseen ja ympäristö unohtui täysin. Huomasin hetken kuluttua miten baaritiskillä oleva porukka tuijotti silmät tapillaan meidän touhuja.

Yhteistyössä