Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm. Muistan koulussa aikoinani ihmetelleeni näitä tyyppejä kuten gorthaur. Yrittävät olla jotenki erilaiisa vaikka päässtä puuttuu järki ja äly.
Miten joku ei tajua noin yksinkertaista asiaa. että aivan sama nostaako rahaa itselle (onko tämä edes laillista) vai toiselle maksuksi, joka tapauksessa tietty prosentti menee.
Mutta on niin hyvä itsetunto, että kehtaa vielä haukkua toisia kun itse on aivan taliaivo. Kouluaikana olisin uteliaana tuijottanut ja miettinyt, mistä noita sikiää. Millaiisista perheistä lähtee tuollaiset ihmiset, että itsetunto on 200% vahva vaikka on tyhmä (ja yleensä nämä tyypit olivat rumia lisäksi ja yrittivät peittää sen pukeutumalla eriskummallisesti)
No tää tekstihän suoraan huokuu sun omaa erinomaisuutta
Mun täytyy tunnustaa että mä olen välillä semmonen tuuliviiri ajatuksieni kanssa että mulle saattais kyllä joskus käydä moinen moka.
Mies mulle välillä aina piruileekin kun ei pysy mun ajatuksen mutkissa mukana.
Just tässä pari viikkoa sitten sanoin miehelle että vois lähtee kaverinsa kanssa vaiks laivalle tässä syksyllä, ja sit mun ajatukset olikin jo mein joulu risteilyssä, kun mies totesi että no tarvis sinne saada jotain muitakiin mukaan että olis niinko vaik täys hytti, mä sit ehdotin että no mun vanhemmat vois lähtee lapsen vahdiks.... siinä oli mies ihmeissään että no tokihan hää haluaa mun vanhemmat sen ja kaverinsa kanssa laivalle mukaan.
Ja mä ko meinasin että lähtis silloin jouluna mein mukaan niin me päästäis miehen kans ihan kaksin syömään.