baarijuopot ja muut bilepöhnät?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viinirypäle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viinirypäle

Vieras
miksi käytte baareissa/bubeissa tai missä ikinä kittaattekin sitä sidukkaa tai kaljaa?
onko niin ihana pukea se minihame ja liian tiukka huoratoppi päälle sekä meikata itsensä kuten teinixit? :laugh:
mä en baareissa käy ja olen muutenkin puhdas absoluutikko. mä näen asian siten, että baareissa laukataan sen takia että sieltä haetaan sänkyseuraa tai mennään kotkottamaan isoon ääneen kuin mitkäkin kanat. :D olenko ihan väärässä? avartakaa mun maailmaa? tämän mä haluan kuulla!

Mä käyn baareissa kittaamassa kaljaa. Mä en koskaan pukeudu minihameeseen enkä kireeseen toppiin. Mulla on yleensä joku huppari ja farkut tyyppinen ratkaisu.
Ja laulan karaokee niin että muilla korvat punottaa ja jauhan muun baarikansan kanssa henkeviä.
Mun mielestä se on rentouttavaa.

Mä käyn ravinteleissa kattomassa bändejä ja siinä samalla reissulla kittaan pari kaljaa ja juoruan kavereiden kanssa. Rock-paikoissa harvemmin kukaan teinistelee tai kotkottaa.
Viimeks tosin oli erilainen baarireissu kun kaverin kanssa saatiin päähän lähteä tanssimaan aika teiniluolaan. Siinähän sit jorattiin koko ilta, kaks hevimimmiä. Ja ihan farkut jalassa. Miehiä en edes muista nähneeni. B)

no mulla ei kyllä ikinä ole päällä ollut minaria mutta housujen kanssa kyllä toppi, mutta sen päällä yleensä ollut neuletakki tai bolero, paitsi kesällä...
kavereiden kanssa seurustelua ja biljardin ja kortin peluuta on meidän iltaan kuulunut, ja mies mulla aina ollut mukana, en tykkää yksin käydä baarissa.

osa on näitä kanoja. ensin ollaan tiukkoja, bitchlookkiin pukeutuneita kovia maailman naisia ja loppuillasta meikit levinneenä, silmät punaisina, ässää suhisevina, tukka hassottaen ja muutenkin repsahtaneempi bitchlookki päällä narisevat kun ei käynyt flaksi, kehuskellen etten näistä rupuisista äijistä ketään ois huolinukkaan eivät yllä omalle tasolle. just ja kaikki nauraa näille idiooteille.

Alkuperäinen kirjoittaja kyl:
osa on näitä kanoja. ensin ollaan tiukkoja, bitchlookkiin pukeutuneita kovia maailman naisia ja loppuillasta meikit levinneenä, silmät punaisina, ässää suhisevina, tukka hassottaen ja muutenkin repsahtaneempi bitchlookki päällä narisevat kun ei käynyt flaksi, kehuskellen etten näistä rupuisista äijistä ketään ois huolinukkaan eivät yllä omalle tasolle. just ja kaikki nauraa näille idiooteille.

Sä vissiin kuulut tähän ryhmään?
Vai sun äiti?

Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

Vai sun äiti?

taas vois siteerata vanhaa sanontaa: " se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Hauskaa baari-iltaa vaan sanni =)

Alkuperäinen kirjoittaja no nii:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:

Vai sun äiti?

taas vois siteerata vanhaa sanontaa: " se koira älähtää johon kalikka kalahtaa". Hauskaa baari-iltaa vaan sanni =)

:laugh: :laugh:

Käyn kittaas kaljaa ja se on hauskaa olla "rela"-olotilassa:)Minihametta ei kyllä löydy mut on se vaan kivaa laittaa itteensä nätiks ja juoruilla kavereiden kaa ja TANSSIA hyvän musan tahdissa.Ja sinkkuäitinä juu juu välillä haen seksiseuraa,koska välillä on ihan kiva saada :)Eli kivaa on:)

Yhteistyössä