Baariin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vauva oli 4kk kun kävin baarissa. illalla ennen lähtöä pumppasin tissit tyhjäksi ja baarissa oli mukana pumppu,jos vaikka tarvii pumpata ja kerran pumppasin hieman tyhjemmäksi. kotona olin siinä 02 aikaan ja join koko baarissa olo aikana siideriä( siis loppuun asti ja sellaiseen tasaiseen hiljaiseen tahtiin, ei kaksin käsin) ja aamuyöstä n. 05 pumppasin tissit tyhjäksi ja sen maidon vauva sai 7 aikaan aamusta isänsä syöttämänä pullosta ja saman tein sitten siinä aamusta pumppasin ja pullosta isän syöttämänä meni alas. imetin vasta puolenpäivän jälkeen,kun olo oli sopiva. tai olo oli kyllä aamullakin hyvä,mutta en kuitenkaan viitsinyt käsitellä lasta.

eikä tuo maito ole mitenkään vioittanut lastani.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
ei mitään hätää! en muista minkä ikäinen kaverieni vauva oli heidän lähtiessään viihteelle, varmaan parin kuukauden, ja minusta se oli ihan oikeutettua. hyviä ja vastuuntuntoisia vanhempia, vaikka nuoria ovatkin. houkuttelenkin heitä aina baariin niin saa heidän mummo ja ukkikin hoitaa, sitä kun kuitenkin haluavat:) Jaksaapa vanhemmat olla sitten taas entistä ihanempia vanhempia kun on sitä omaakin aikaa. rentoutta ja älä pode huonoja omatuntoja!

Tätä mä en just ymmärrä. Että vanhemmat voi ja jaksaa olla ihania vanhempia vain sillä voimalla, että käyvät baarissa vetää pään täyteen vielä kun vauvalla on täys oikeus olla heistä täysin riippuvaisia?! Mutta todella, ehkäpä olen todella poikkeava kun jaksan ilman ryyppäystäkin olla ihana lapselleni.

Eihän kyse ole siitä että vanhemmat jaksaa olla ihania vanhempia VAIN sillä baarin voimalla, vaan sillä mikä kenellekin on tapa rentoutua!!!!! Ymmärrättekös?

Alkuperäinen kirjoittaja rentoutus:
Eihän kyse ole siitä että vanhemmat jaksaa olla ihania vanhempia VAIN sillä baarin voimalla, vaan sillä mikä kenellekin on tapa rentoutua!!!!! Ymmärrättekös?

Juu, ymmärrän, mutta miksi näissä keskusteluissa sitten aina teilataan vanhemmat, jotka eivät ole käyneet / eivät halua käydä baareissa "rentoutumassa".
Aina tälläisiä vanhempia syytetään lapsen omimisesta, haukutaan että lapsista tulee lahkeeseen takertujia, ja että varmasti parisuhde voi todella huonosti, kun ei edes miehen kanssa baarissa käydä?

Yhteistyössä