M
"miimis"
Vieras
Neuvoisko mua että miten nykyään pukeudutaan baariin? Oon 30 ja kotona lasten kans ollut monta monta vuotta ja nyt ajattelin ystävien kans lähteä ulos. Kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä ainakaan mitää leggari-tunika-saapas hirvityksiä laita päällesi! Farkut, nilkkurit (tms,itse suosin korkeakorkoisia), toppi/'bilepaita' on varmasti hyvät![]()
Älä ainakaan mitää leggari-tunika-saapas hirvityksiä laita päällesi! Farkut, nilkkurit (tms,itse suosin korkeakorkoisia), toppi/'bilepaita' on varmasti hyvät![]()
Mikä vika on kauniissa, seksikkäissä saapikkaissa? Nilkkurit ne vasta mummomaiset ovat.
Ja minä olin tulossa sanomaan, että ei ainakaan iäinikuisia farkut+toppi-yhdistelmiä![]()
Niin sitä ollaan erilaisia. Minä kehottaisin laittamaan jonkun mekon ja sukkikset ja korot. Ei tarvitse olla blingblingiä vaan hillitykin menee. Farkut on arkivaate enkä minä arkisin käy baareissa.
jaa, mun rock-tyyli ei anna periksi milleen mekoille... siellähän on kylmäkin...![]()
Ei niissä vikaa olekaan - paitsi leggareiden kanssa. Tai farkunlahkeiden päällä. Itselläni yleensä bootcut-mallin farkut, joten tykkään ns. nilkkurimallisista. (ja mitä mummo nilkkureita? Ei multa ainakaan löydy...)
Seksikkäät saappaat on kyllä hyvännäköiset jos kantajalla on kroppaa kantaa lyhyttä hametta![]()
Ei niissä vikaa olekaan - paitsi leggareiden kanssa. Tai farkunlahkeiden päällä. Itselläni yleensä bootcut-mallin farkut, joten tykkään ns. nilkkurimallisista. (ja mitä mummo nilkkureita? Ei multa ainakaan löydy...)
Seksikkäät saappaat on kyllä hyvännäköiset jos kantajalla on kroppaa kantaa lyhyttä hametta![]()
Ei paljoa käydä nyt missään, mutta vakiot taitaa olla Oldi, sit se olutkellari siinä torin kupeessa (mikä sen nimi nyt olikaan) ja Corners. Tenkku ja Doblinin vieressä oleva kuppila.. nyt unohtu sekin nimiHöh, kyllä sen pienen hetken kestää (nimim. sellainen, joka meni 200m matkan yökerhoon taksilla, koska ulkona oli niin pirun kylmä... oi niitä aikoja!)
Missä rock-ihmiset käy nykyään baareissa täällä päin Suomea?
Saapikkaat NIMENOMAAN sopivat juuri legginssien ja pillifarkkujen PÄÄLLE. Mitä hyötyä on käyttää kauniita saapikkaita jos ne pitää piilottaa farkkujen alle.
Ja paljonkos Pinkille tuota ylipainoa sitten on kertynyt, kun ei kehtaa mekkoa tai pillifarkkuja käyttää (eikö mahdu päälle)? Ja onko pohkeesi niin leveä, että on vaikea löytää saapikkaita?
Anteeksi, jos nämä vaikuttavat hieman epäasiallisilta kysymyksiltä, mutta kun teksteistäsi, rivien välistä paistaa läpi nuo seikat...