Baariin vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miimis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miimis"

Vieras
Neuvoisko mua että miten nykyään pukeudutaan baariin? Oon 30 ja kotona lasten kans ollut monta monta vuotta ja nyt ajattelin ystävien kans lähteä ulos. Kiitos!

Älä ainakaan mitää leggari-tunika-saapas hirvityksiä laita päällesi! Farkut, nilkkurit (tms,itse suosin korkeakorkoisia), toppi/'bilepaita' on varmasti hyvät :)

Ja minä olin tulossa sanomaan, että ei ainakaan iäinikuisia farkut+toppi-yhdistelmiä :D

Niin sitä ollaan erilaisia. Minä kehottaisin laittamaan jonkun mekon ja sukkikset ja korot. Ei tarvitse olla blingblingiä vaan hillitykin menee. Farkut on arkivaate enkä minä arkisin käy baareissa.

Mikä vika on kauniissa, seksikkäissä saapikkaissa? Nilkkurit ne vasta mummomaiset ovat.

Ei niissä vikaa olekaan - paitsi leggareiden kanssa. Tai farkunlahkeiden päällä. Itselläni yleensä bootcut-mallin farkut, joten tykkään ns. nilkkurimallisista. (ja mitä mummo nilkkureita? Ei multa ainakaan löydy...)
Seksikkäät saappaat on kyllä hyvännäköiset jos kantajalla on kroppaa kantaa lyhyttä hametta :P

Ja minä olin tulossa sanomaan, että ei ainakaan iäinikuisia farkut+toppi-yhdistelmiä :D

Niin sitä ollaan erilaisia. Minä kehottaisin laittamaan jonkun mekon ja sukkikset ja korot. Ei tarvitse olla blingblingiä vaan hillitykin menee. Farkut on arkivaate enkä minä arkisin käy baareissa.

jaa, mun rock-tyyli ei anna periksi milleen mekoille... siellähän on kylmäkin... ;)

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFjJPWkNwei1IM3hHdUIyZnBDamxzNEEAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg

Tossa mun mielestä toimiva setti, eli pilliä, toppia ja korkeaa korkoa.

• Tykkää
Reactions: Pinki
Ei niissä vikaa olekaan - paitsi leggareiden kanssa. Tai farkunlahkeiden päällä. Itselläni yleensä bootcut-mallin farkut, joten tykkään ns. nilkkurimallisista. (ja mitä mummo nilkkureita? Ei multa ainakaan löydy...)
Seksikkäät saappaat on kyllä hyvännäköiset jos kantajalla on kroppaa kantaa lyhyttä hametta :P

Saapikkaat NIMENOMAAN sopivat juuri legginssien ja pillifarkkujen PÄÄLLE. Mitä hyötyä on käyttää kauniita saapikkaita jos ne pitää piilottaa farkkujen alle.

Ja paljonkos Pinkille tuota ylipainoa sitten on kertynyt, kun ei kehtaa mekkoa tai pillifarkkuja käyttää (eikö mahdu päälle)? Ja onko pohkeesi niin leveä, että on vaikea löytää saapikkaita?

Anteeksi, jos nämä vaikuttavat hieman epäasiallisilta kysymyksiltä, mutta kun teksteistäsi, rivien välistä paistaa läpi nuo seikat...

Höh, kyllä sen pienen hetken kestää (nimim. sellainen, joka meni 200m matkan yökerhoon taksilla, koska ulkona oli niin pirun kylmä... oi niitä aikoja!)

Missä rock-ihmiset käy nykyään baareissa täällä päin Suomea?
Ei paljoa käydä nyt missään, mutta vakiot taitaa olla Oldi, sit se olutkellari siinä torin kupeessa (mikä sen nimi nyt olikaan) ja Corners. Tenkku ja Doblinin vieressä oleva kuppila.. nyt unohtu sekin nimi :D

Saapikkaat NIMENOMAAN sopivat juuri legginssien ja pillifarkkujen PÄÄLLE. Mitä hyötyä on käyttää kauniita saapikkaita jos ne pitää piilottaa farkkujen alle.

No joo, pointti se on tuokin. Mun mielestä se on vaan niin törkeän näköistä, että saappaanvarret farkunlahkeiden päällä :x
Saappaat ja hame ihan ok :)

Ja paljonkos Pinkille tuota ylipainoa sitten on kertynyt, kun ei kehtaa mekkoa tai pillifarkkuja käyttää (eikö mahdu päälle)? Ja onko pohkeesi niin leveä, että on vaikea löytää saapikkaita?

Anteeksi, jos nämä vaikuttavat hieman epäasiallisilta kysymyksiltä, mutta kun teksteistäsi, rivien välistä paistaa läpi nuo seikat...

:laugh: Minä en vain pidä niistä, siksi en pue. Painoa tippui viime vuoden aikana sen 40kg, joten aika normeissa vissiin mennään ;)
Tai no, onko palstamammojen mielestä koko 38-40 normi, sitä ei sit tiedä...

Jos kerrankin pääset niin pukeudu oikein seksikkäästi. Ei mitään hillittyä tylsää. vaan muodikasta ja seksikästä. varsinkin jos olet hyvä vartaloinen. 30v viellä niin vanha ole että pitäisi t-paitaan ja farkkuihin pukeutua, tai johonkin jakkumekkoon... Esim joku pitkä vartalonmyötäilevä tunikka/mekko, ja siihen vyö, noin polviin asti. Siihen saappaat ja sukkahousut. tai ne legginsit :)

jos haluaa että maha ei näy liikaa niin miten ois tää. sopii varmaan 38-40 kokoiselle.

http://www.beautiful-fashion.net/catalog/product_info.php?cPath=46&products_id=5310

Yhteistyössä