Baariin "rumemman" kaverin kans

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ehkä turhis viesti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ehkä turhis viesti

Vieras
Tämän viestin tarkoitus ei ole olla provo, loukkaus tai mitään muutakaan ilkeää, mutta mietin vain seuraavaa:

Mulla on kaveri joka ei oikein ikinä meikkaa ja laittaudu baariin (eikä arkenakaan). Kun itse lähtee viihteelle, niin on kiva tälläytyä.

Ja kaverini on vielä sinkku mutta yleensä miehet lähestyy baarissa sitten minua (olen naimisissa). Ei sillä, että miehet nyt ikinä huomaisivat mitään meikkaamista tms. mutta ehkä tässä syynä on se, ettei kaverini itsetuntokaan ole kovin hyvä.

Pitäiskö mun patistaa häntä hieman laittautumaan -> itsetunto kohoaisi. vai mitä ihmettä tekis. Vai onkohan baarit kokonaan väärä paikka hälle.

Tai ootkos ihan varma ettei sitä vaan kiinnosta meikkaus yms?Tuli mieleen ekana et oot ollu mun kanssa baarissa..Mä en vaan koe mitään tarvetta meikata ja tällätä, eikä känniset ukot baarissa kyllä ole muutenkaan mun mieleen...Eikös baariin mennä vetämään lärvätsalot ja pitämään hauskaa eikä miehiä pokaamaan?

Kuten ehkä huomaatte, niin ei aivan älyttömän hyviä ystäviä vielä olla, koska muuten vois asioista puhua suoraan eikä täällä palstalla.

Mutta joo pitää yrittää kysellä haluaisko vaikka hiustenlaittoapua yms. Hän kuitenkin itse pyytää aina mukaan, joskus mennään kaksistaan ja joskus isommalla porukalla. Ja etsii kyllä miestä muttei tosiaan mitään panoseuraa

Kyllä musta tuntuu kuitenkin, että se tyttö tajuaa, että mahikset paranis, jos vähän edes yrittäis laittautua. Ehkä se on vaan niin ujo, ettei halua herättää huomiota, vaikka miestä olisikin vaille?

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joo, ehkä turha. :/

Joo ehkä pitäs vaan yrittää pitää hauskaa ja unohtaa se, että pitäs löytää mies tälle kaverille. Tai enhän minä sitä hänelle etsimällä etsi, mutta kun niitä aina tulee juttusille, niin toivoisi että tulisi kaverille kans.

Ja ens kerralla vois ehdottaa tuota yhdessä laittautumista, kuten monien muidenkin kaverien kans tulee tehtyä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joo, ehkä turha. :/

Joo ehkä pitäs vaan yrittää pitää hauskaa ja unohtaa se, että pitäs löytää mies tälle kaverille. Tai enhän minä sitä hänelle etsimällä etsi, mutta kun niitä aina tulee juttusille, niin toivoisi että tulisi kaverille kans.

Ja ens kerralla vois ehdottaa tuota yhdessä laittautumista, kuten monien muidenkin kaverien kans tulee tehtyä.

Sä kelaat liikaa..mee sinne baariin ja vedä läbät simmuille niin ei tartte miettiä syvällisiä. :hug:

Kaverisi ei varmaan tule löytämään baarista ketään, mikä onkin varmaan parempi. Hän ei taida olla sitä sorttia, löytää varmaan miehen jostain lenkkipolulta tai työväenopiston postimerkkikerhosta:) Minusta se on ihan turhaa, jos sinä autat kaveriasi tälläytymään ja sitten seuraavan kerran kun hän lähtee löytämänsä miehen kanssa treffeille, tukka on taas laittamatta eikä naamassa meikkiä ollenkaan ja mies ajattelee, että äkkiäpäs se rupsahti...

Toista ei pysty muuttamaan ja jos ihminen olisi sen sorttinen, että tykkää laittautua, niin olisi taatusti edes yrittänyt itse. Veikkaan että loukkaantuu jonkunasteisesti kuitenkin, vaikka ehdotukset olisivat kuinka hyväntahtoisia.

Yhteistyössä