B-sure raskaustesti

  • Viestiketjun aloittaja toiveikas74
  • Ensimmäinen viesti
toiveikas74
Hei! Onko teillä kokemuksia b-sure testistä? En malttanut olla testaamatta vaikka vasta kp 25/28. Ikkunaan ilmestyi alle kymmenessä minuutissa haalea viiva, joka ensin näytti hyvin hyvin huomaamattomalta, mutta nyt näkyy jo ihan selvästi. Nyt kyllä testin teosta jo vajaa puoli tuntia... Uskallanko iloita vai...?
 
Fern
ite testasin myös B-surella (kp 36) ja plussa-viiva tuli näkyviin jo minuutissa ja ennen sitä kontrolliviivaa. Sulla on tosin vielä aikasemmassa vaiheessa kierto joten ehkä siks kesti kauemmin. Ohjeissahan muistaakseni sanottiin et toi plussa-viiva voi olla haaleempikin joten melkeinpä jo uskaltaisin onnitella :) Voithan varmuuden vuoks testata muutaman päivän kuluttua uudestaan?
 
toiveikas74
Kiitos vastauksestasi! Juu, en uskalla iloita vielä ihan kybällä, mutta varovaisen toiveikas olen... Yritän nyt malttaa odottaa ainakin pari kolme päivää ja testaan sitten uudestaan... Jännittää!!!
 
pessimisti?
Kyllä mullekin tuli se testiviiva heti siihen ikkunaan. Eikös niissä ohjeissa lue joku aika (10min?), jonka jälkeen testi ei enää ehkä näytä oikein? Toivotaan parasta kuitenkin.
 
Julia
Moikkelis,

mullapa kävi niin että innostuksissani en malttanut odottaa kiertoa loppuun vaan tein samaisen testin 3 päivää ennen.
Ensin ikkunaan ei näyttänyt tulevan muuta kuin kontrolliviiva, muutaman minuutin päästä kun menin viemään tikkua roskiin, siihen olikin ilmestynyt tosi hailakka viiva!
Tikkua ihmeteltiin miehen kanssa yhdessä ja päätettiin testata seuraavana päivänä uudestaan. Silloin viiva näkyi jo vähän voimakkaammin.

Nyt viikkoja takana 12.

Julia
 
toiveikas74
Pessimistille tarkennan hieman eli hailakka viiva testi-ikkunassa näkyi JO ALLE 10 MINUUTISSA. Jäin vaan tuijottelemaan sitä vielä pitkään sen jälkeenkin ja tuntui, että se jonkun verran vahvistui minuuttien kuluessa...
No ylihuomenna menkkojen ""pitäisi"" alkaa, mutta toivon tietysti etteivät ala! Koitan malttaa mieleni ja testata seuraavan kerran vasta silloin... Jännää, jännää!
 
sure sure!
moi

Kyllä haalea viiva yleensä tietääkseni tarkoittaa raskautta!

Itse testasin B-surella plussan, ja viiva ilmestyi SALAMANA siihen! tarkistin asian vielä noin viikon päästä toisella B-surella ja sama homma: viiva oli ikkunassa varmaan 10 sekunnissa ;)
 
toiveikas74
Hei! Testasin tänään (kp 28/28) sitten Apteekin omalla raskaustestillä ja sieltä tulivat myös ne kaksi viivaa! Ei se toinen viiva vieläkään mikään ihan hirmu vahva ollut mutta ihan selvä kuitenkin! Olen tosi onnellinen, vaikka toki heti kaikki huoletkin(alkuraskauden yleisistä keskenmenoista jne...) hiipii mieleen... Mutta ei tässä auta kuin yrittää ottaa rauhallisesti ja toivoa, että kaikki menee hyvin tästä eteenpäinkin.
 
toiveikas74
Kiitos!!! Kyllä tässä on viimepäivinä hiukan outo olo ollut. Ei varsinaisesti pahaa oloa, mutta vähän semmoinen kumma olo... On jotenkin tietoisempi olo kehostaan; nälän tuntee voimakkaammin, välillä viluttaa, nukkuu enemmän, rinnat aristaa, nännit nöpöttää... Kun vaan kaikki menis nyt hyvin!
 
Piparminttu-Pipsa.
C81:lle piti kommentoida, että itse testasin B-surella negan muistaakseni kp 32/31. Se nega muuttui tosin hyvin hailakaksi roskishaamuksi... ja sitten kp35/31 testasin toisella testillä ja silloin tuli plussa! :) Syyksi on myöhemmin selvinnyt se, että sikiö on noin viikon nuorempi kuin mitä kuukautisista laskettuna olisi. Nyt menossa 16. raskausviikko! :)

Toiveikkaalle kovasti onnea ja tsemppiä! :) Epäusko ja pelko keskenmenosta kuuluu varmasti asiaan jokaisen kohdalla tuossa vaiheessa.
 
pipipää
hei te jotka olette jo testanneet ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. siis testi todella näyttänyt jo plussaa? tämähän antaa meille jännääjille ja hätähousuille vapauden testailla innokkaasti ja mahdollisesti vielä vähän luvan uskoa testin tulokseen.. vai? itselläni kp 19/26 ja olemaan jo hieman jännittynyt :D


Alkuperäinen kirjoittaja aino:
itse muistan testanneeni kp 23/29 apteekin omalla ja tuli todella todella haalea viiva joka tummeni ajan kuluessa.

Poika on nyt 3 kuukautta vanha:)
 
C81 ejk
Mulla ois 38/34 menossa.. ett en tied miten se sitten olisi - uskoisiko.

Kuinka hailakka se roskishaamu sulla PP oli? Oliko se ihan selvsti kauempaakin nhtviss - vai enemmn sellainen 'viivan paikka'? (juu tiedn, kunhan testaisin vaan uudelleen niin selviisi - mutta kun kiinnostaa kovasti..)
 
Piparminttu-Pipsa.
C81, siihen mun testiin tuli oikeastaan sellainen viivanpaikka jo varsinaisen testiajan sisällä. Tulkitsimme sen miehen kanssa molemmat negaksi. Se varsinainen roskishaamu erottui sitten mielestäni kohtullisen selvästi ja oli erilainen kuin viivapaikka. Väri oli esimerkiksi selkeästi punaiseen vivahtava. :)

Kovasti peukkuja C81, testaa pian uudestaan ja tuu sit kertoo, miten kävi!!!!:)
 
Tehotyttö
Alkuperäinen kirjoittaja pipipää:
hei te jotka olette jo testanneet ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. siis testi todella näyttänyt jo plussaa? tämähän antaa meille jännääjille ja hätähousuille vapauden testailla innokkaasti ja mahdollisesti vielä vähän luvan uskoa testin tulokseen.. vai? itselläni kp 19/26 ja olemaan jo hieman jännittynyt :D
Kyllä ne testit tuntuu joillakin näyttävän todella aikaisin. Itse pitkäkiertoisena tein ns. kierronvarmistusnegaa. Oletin siis tulevan negan, koska oviksesta niin lyhyt aika. Halusin siis varmistella, että olen oikeassa kiertoni suhteen.
Loppujen lopuksi homma menikin niin, että Mammaksin herkkä testi näytti roskishaamua 3pvää oviksesta. Clearblue roskishaamua 6pvää oviksesta. Apteekin omalla sain sitten jo ihan oikean positiivisen tuloksen 9pvää oviksesta.
Toisilla taas näyttää vasta tosi myöhään.
En kuitenkaan suosittele hätähousuilua, koska noin varhaisen vaiheen raskauksilla on melkoisen suuri todennäköisyys mennä kesken. Maltti on valttia, KAI :)
 
pipipää
Tehotyttö: niin että jos sattuisi oleen niin että tänään tekisin kp19/26 raskaustestin ja näyttäis plussaa ja sitte esim kp26/26 tekis uudestaan nii ois voinu mennä kesken ja näyttäis negaa? kauheeta! ja jos en ois tehny nii en tietäis olleeeni ees "raskaana" vaan aattelisin että menkat tässä näin... tsuidadui
 
pipipää
niii. ei sitten varmaan mikään. tyhmiä kysymyksiä taitaa sittenkin olla olemassa ja niitä ei täällä taida saada esittää... syvimmät pahoitteluni tyhmästä kysymyksestäni
 
Tehotyttö.
Niin, sitäpä tarkoitin. Mutta sehän on jokaisen ihan oma asia, että haluaako ne mahdolliset varhaiset keskenmenot tietää ja toisaalta tuhlata euroja testeihin ;-)
Eli itse itseäni toistaen: Maltti on valttia, KAI ;-)
 
C81 :(
Hei PP ja muut. Kiitos vastauksista. Tein aamulla 'Onni' - testin - ja nega tuli. Mutta punertava haamu siinä ap testissä kyllä oli - mieskin sen näki. En sitten tiedä mitä uskoa. Jos ei tätiä ala näkymään - ehkä sitten vielä uutta testiä kehiin..
 

Yhteistyössä