B-rapun puhtaus ennen nuohousta...

Alkuperäinen
Fjonga; joo, kyllä sieltä tuli ihan kauhee määrä, liekö ollunna niin kaamee se paine letkussa että meni suoliston läpi mahaan asti ne vedet!
Juu, loka-auto olis hyvä jos ne sit tosiaan samoin tein jollain letkulla imis ne riutalevedet pois. Hauska näky olis kun emäntiä pehvat pystyssä oottamassa rappusilla vuoroaan B)
Vai vielä joku ehdotteli ripulilääkkeitä! :eek: Kyllä nyt menee toi homma niin vaikeeksi että joko ukkokulta tyytyy ihan tavan römpsään taikka sit suostuu olemaan seepra-kuvioituna, eihän yhteen peppupanoon kerkee erkkikään valmistautua koko päivää :headwall:
Ja pitää ettiä omiin peppu-seksi-himoihin joku helkkarin anustappi (eikös niitäkin oo valikoimissa) niin ei tarvii jormaa mustata :ashamed:
 
Mä oon miettiny tuota peppuseksiä, kun kumppani haluais kovasti. Voishan sitä kokeilla vaikka yhden kerran, että tuntuuko se hyvältä. Jos ei niin sit se on kokeiltu ja sillä sipuli.
Mutta mua jännittää ihan hulluna mitä jos kaikki menis ihan pieleen...
Eli, ettei sitä suolta saiskaan tyhjäksi tai joku kauhea iso pieru tunnelman latistajaksi.
En haluais, että mua hävettää ja kaduttaa sitten myöhemmin!

Jos tähän aiheeseen on tullut jotain uutta, uusia vinkkejä niin kertokaa. Tää edellinen ketju on jo vuosia vanha... Joten toivoisin, että joku olis keksinyt jonkun mullistavan tavan harjoittaa peppuseksiä!!! :whistle:
 
No ei ole koskaan mitään tyhjennyksiä tehty.....eikä ole kyllä mitään sotkua tullut eikä mitään kokkareitakaan? Ei kai se pökäle heti tossa huulella ole...jos olis niin eikös olis jo tunne et pitäis mennä istunnolle?
En tajua teidän suolta tai sit en ymmärrä peenne laatua :D No ei niin usein ole tullut harrastettua...liekkö ollut hyvää tuuria ettei ole sotkua syntynyt vai mikä?..ei ole kyllä koskaan tarvinnut miettiä mitään tyhjennyksiä ennen sitä....ei olla koskaan edes suunniteltu etukäteen vaan fiilisten mukaan menty..saattais siinä fiilikset kyllä kadota jos keskenkaiken pitäis alkaa letkujen kanssa puljaamaan tyhjennyksen takia :D
 

Yhteistyössä