Olin 10+6rv kun alkoi vuotaan verta, menin lääkäriin ultraan normina neuvolalääkäripäivänä, lääkäri näki ultrasta sikiömme joka ei liikkunut, kellui vain.. :'( Ekana oli pieni toivon ripaus että kaikki on hyvin , vaikka on vuotanut verta.. Lääkäri kuitenkin tosesi että sikiö on menehtynyt 9+3rv ja on tarvetta mennä jatkotutkimuksiin/toimenpiteisiin ..
Sairaalassa sain kohtuasupistavaa lääkettä 3kpl , tulin kotiin ja kivut alkoi myöhään illalla ja oli todella kivuliaat , niin kivuliaat ettei synnytys kivutkaan nuin tajua vienyt =( .. Selvisin lääkkeillä mutt seuraavanä päivänä kivut alkoi jatkua ja kivuliaammat, jouduin menemään ambulanssilla sairaalaan
en olisi kestänyt kipuja ilman sairaalan lääkkeitä.. Sairaalassakin jatkui kivut ja mikä oli pahinta, lääkäri tutkii minua ja sanoo " tämä kuullostaa pahalta, mutta joudun ottamaan pihdeillä juuttuneita sikiön kappaleita..." silloin tuntui etten kestä tätä, miksi näin raastavaa , karua ja kivuliasta kun ihminen muutenkin niin heikkona tämmöisenä hetkenä...
Pari päivää mennyt ja oon vieläkin(tietty) surullinen ja tuntuu etten osaa tehdä mitään, minullla on poika puoltoista vuotias, mutta niin oisin halunnut toisen ihanan lapsosen.. Ehkä joskus on toisen aika, pelkään jo nyt..
Onko kenelläkään samanlaisia kipuja ollut ja kokemuksia??
Sairaalassa sain kohtuasupistavaa lääkettä 3kpl , tulin kotiin ja kivut alkoi myöhään illalla ja oli todella kivuliaat , niin kivuliaat ettei synnytys kivutkaan nuin tajua vienyt =( .. Selvisin lääkkeillä mutt seuraavanä päivänä kivut alkoi jatkua ja kivuliaammat, jouduin menemään ambulanssilla sairaalaan
Pari päivää mennyt ja oon vieläkin(tietty) surullinen ja tuntuu etten osaa tehdä mitään, minullla on poika puoltoista vuotias, mutta niin oisin halunnut toisen ihanan lapsosen.. Ehkä joskus on toisen aika, pelkään jo nyt..
Onko kenelläkään samanlaisia kipuja ollut ja kokemuksia??