V
vierailija
Vieras
Eikä kenenkään tarvitse olla niin avuton, että ottaa miehen. Kyllä yhden hompsukan pahvimukillisella saa hedelmöitettyä ihan kaikki suomalaiset naiset. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä kenenkään tarvitse olla niin avuton, että ottaa miehen. Kyllä yhden hompsukan pahvimukillisella saa hedelmöitettyä ihan kaikki suomalaiset naiset.![]()
Pikkusen menny taas palstahirmuilla tunteisiin, kun joku uskaltaa arvostella avuttomaksiHeti kynsin ja hampain takerrutaan johonkin neuvolajuttuun ja päästellään suu vaahdossa
Ootte niin naurettavia.
En tunne tuollaisia avuttomia naisia hlökohtaisesti, mutta mitä nyt eri keskustelupalstoilla on tullut viimeisen 10v aikana vietettyä aikaa, niin kyllä heitä taitaa olla. Ja fb:n kirppareista päätellen heitä on paljon, koska jokatoinen av-yv:n tehnyt akka kirjottaa yleensä että "kysyn vielä mieheltä mielipidettä"![]()
Paras tietenkin kai kysyä jos on ukkokullan rahoja tuhlaamassa hoitovapaalla ollessaan kun ei omistaan ole säästöön saanut senttiäkään kerättyä hoitovapaata ajatellen.
Kuvittele mitä kuvittelet, jos se sinua helpottaaHeh. Joku katkera rekkalesbo tilittää aina kun tulee pienikin tilaisuus haukkua parisuhteessa olevia.
Ai teilläkin on käynny noin. ittellä on yks tatska pieni kiinalainen ja se tarkoittaa poikaa joka ei syntynytkään olisi siis mahdollisesti kaks nyt on yksi..lapsi ok kyll mä välil mietin sitä jos ois syntynykkin mut ittellä se ehkä sitten tuntuu nii nettä kun ei se oll uviellä "elävä" kuiteskaan niin jotenkin eri homma kuin jos ois vauvana kuollu sitten.Omasta kokemuksesta voin kertoa, että se kädestä pitäminen on tosi tärkeää. Olin yksin neuvolassa kun terkkari sanoi, että nyt on parempi että lähdet saman tien kättärille ultraan, sydänääniä ei kuulu. Ukkokulta hankki isommille muksuille naapurin tädin vahdiksi ja oli tiukasti mun vierellä kuulemassa että ikävä kyllä sikiö on menehtynyt. Oisin saattanut hajota asteen pahemmin jos oisin ollut siellä yksin
Mä ihmettelen niiden miehien tahtoa, joiden lapset on nimetty Pinkki Pippuriinaksi, Vadelmaksi ja tiesmiksi sössössööksi. Poijjaat niitä sitten naama helakanpunaisena tuolla puistoissa kutsuvat nimeltä. En jaksa uskoa, että näissä kaikissa erikoisemmissa nimissä on niinkään otettu huomioon sitä miehen nimiehdotusta.Kertokaas naiset mulle tää juttu . Mut siis teettekö joskus sellasia että katotte miehenne omaa tahtoa kun tänään mä taas vähän naureskeltiin pariskunnille joissa mies on puettu täsmälleen samoihin sporttivaatteisiin kuin naisensakin? et onko se naisen pakottama juttu kun yleensä näitten kaksosten miehet näyttää niissä asuissa hiukka noloilta ja nainen kävelee pirtsakasti siinä vieressä
Miten jollekin miehelle voi olla yhden tekevää oman lapsensa nimi en ymmärrä meillä ainakin mä sanoin että kyl mä haluun valkkaa myös sitä nimee ja sitten kun ensimmäin nimi joka kelpas kummallekin otettiin se.Mä ihmettelen niiden miehien tahtoa, joiden lapset on nimetty Pinkki Pippuriinaksi, Vadelmaksi ja tiesmiksi sössössööksi. Poijjaat niitä sitten naama helakanpunaisena tuolla puistoissa kutsuvat nimeltä. En jaksa uskoa, että näissä kaikissa erikoisemmissa nimissä on niinkään otettu huomioon sitä miehen nimiehdotusta.
No yäk, kuka nyt haluu tommoset kaksosvaatteet... Ehkä jotkut haluaa pukea sen toisen semmoseksi noloksi? Mä en halua edes juhlissa, että meidän puvut mätsää liikaa, se on jotenkin nolon tuntuista.Kertokaas naiset mulle tää juttu . Mut siis teettekö joskus sellasia että katotte miehenne omaa tahtoa kun tänään mä taas vähän naureskeltiin pariskunnille joissa mies on puettu täsmälleen samoihin sporttivaatteisiin kuin naisensakin? et onko se naisen pakottama juttu kun yleensä näitten kaksosten miehet näyttää niissä asuissa hiukka noloilta ja nainen kävelee pirtsakasti siinä vieressä
Mä ihmettelen niiden miehien tahtoa, joiden lapset on nimetty Pinkki Pippuriinaksi, Vadelmaksi ja tiesmiksi sössössööksi. Poijjaat niitä sitten naama helakanpunaisena tuolla puistoissa kutsuvat nimeltä. En jaksa uskoa, että näissä kaikissa erikoisemmissa nimissä on niinkään otettu huomioon sitä miehen nimiehdotusta.
Mietin eilisiltana tuota neuvola-asiaa ja pysyn kyllä edelleen kannassani. Me ollaan miehen kanssa hulluina meidän lapsiin, kehutaan ja halitaan niin että lapset on tukehtua, mutta en mä ymmärrä miksi miehen olisi tarvinnut olla joka neuvolakontrollissa mukana kuuntelemassa niitä samoja jaapotuksia.
Mieskin olisi varmasti todennut jo 5.-6.kerran että "kai sä pärjäät jo seuraavalla kerralla."
Ja suurin osa neuvolahuoneessa olevista naisista meni yksin. Onko ne kaikki yh:ita vai onko niillä osallistumaton mies? En usko.
Ehkä just ymmärtäisin jos olisi ekasta lapsesta kyse.
Ja siis, ei meidänkään lasten raskaudet ole olleet ongelmattomia ja ollaan käyty läpi vakaviakin asioita.
No, kaikkea en ymmärrä eikä mun tarvitse ymmärtää.![]()
Mietin eilisiltana tuota neuvola-asiaa ja pysyn kyllä edelleen kannassani. Me ollaan miehen kanssa hulluina meidän lapsiin, kehutaan ja halitaan niin että lapset on tukehtua, mutta en mä ymmärrä miksi miehen olisi tarvinnut olla joka neuvolakontrollissa mukana kuuntelemassa niitä samoja jaapotuksia.
Mieskin olisi varmasti todennut jo 5.-6.kerran että "kai sä pärjäät jo seuraavalla kerralla."
Ja suurin osa neuvolahuoneessa olevista naisista meni yksin. Onko ne kaikki yh:ita vai onko niillä osallistumaton mies? En usko.
Ehkä just ymmärtäisin jos olisi ekasta lapsesta kyse.
Ja siis, ei meidänkään lasten raskaudet ole olleet ongelmattomia ja ollaan käyty läpi vakaviakin asioita.
No, kaikkea en ymmärrä eikä mun tarvitse ymmärtää.![]()
No itseasiassa en oo koskaan aatellut, että jonkun mielestä näytin avuttomalta, kun mies oli esikoisen odotuksessa joka kerralla mukana. Näin jälkeenpäin mietin, että joku kyllä saattaa olla tuollaisesta miehestä vähän kateellinen/katkera ja keksiä sitten päässään hassuja juttuja.Toisen odotuksessa miehen ei enää töiden vuoksi ollut mahdollista tulla neuvolaan mukaan, vain ultrissa kävi. Vaikka nykyäänhän miehen olisi suositeltavaa olla mukana "aina kun mahdollista" neuvolankin mukaan. Silloin odotushuoneessa aina yksin ihastelin niitä jotka olivat parina tulleet neukkukäynnille. <3 Se on niin ihanaa se vauvan odotusaika kuitenkin, aikas ainutlaatuista. Ihanaa jakaa se rakkaan kanssa, ihan vaikka niitä sydänäänien kuuntelukertoja myöten!
Mutta meidän tavallinen arki on sitä että esim. ihan yksin lasten kanssa käyn kaupassa kun mies tekee pitkää työpäivää. Teen kotihommia yksin, ihan remppajuttujakin välillä jos miehellä on työkiireitä. Enempi oon kyllä päällepäsmäri kuin avuton![]()
Joku saattaa, mutta tuskinpa muut kuin ihmiset, jotka ihailevat sellasta.
Joku voi oikeasti pitää äitiysneuvolassa asioivaa pariskuntaa yhtä omituisena ilmiönä, kuin jos pariskunta menisi vaikka hammaslääkäriin käsi kädessä.
Joku saattaa, mutta tuskinpa muut kuin ihmiset, jotka ihailevat sellasta.
Joku voi oikeasti pitää äitiysneuvolassa asioivaa pariskuntaa yhtä omituisena ilmiönä, kuin jos pariskunta menisi vaikka hammaslääkäriin käsi kädessä.
Meillä mies oli ultrien lisäksi ekalla neuvolakäynnillä mukana. Eikun joo, sen lisäksi vielä toisella käynnillä, mutta sen jälkeen todettiin, että turhaa se sinne tulee istumaan, kun homma oli tyyliä: pissa-paino-hb-sydänäänet-verenpaine-uusiaika-heippa. Etenkin kun kävin itse vuorotyöläisenä mitä erilaisempina aikoina siellä asioimassa, niin mies ei olisi helposti saanut edes järkättyä vapaata.
En kokenut, että siellä olisi ollut mitään mullistavaa, mistä hän olisi jäänyt paitsi. Enemmän sai irti siitä, kun kuunneltiin kotona dopplerilla sykettä välillä ja sai pitää kättä mahalla, kun vauva möyri menemään ja jutella vauvalle päivittäin. Neuvolassa istui tuolissa huoneen nurkassa hiljaa sen 20min. Tai taisi se terkka kerran jotain kysyä..