Hei !
Tiedäthän tutun sanonnan että naiset rakastuvat renttuihin.
Jos ja kun kiltteys tuntuu olevan ongelma, se voi sitä myös oikeasti olla.
Kuinka mies voi olla perheen johtaja, ts. perheen "pää", jos hänen on luovuttava kaikesta; harrastukset jne. Saat arvostusta vaimoltasi, jos sinulla on mielipide asioihin; siihen mitä SINÄ harrastat, mitä sinun täytyy saada tehdä, minne sinun täytyy mennä...ja vaimo on sitten kotona. Otat sen ajan mikä sinullekin KUULUU. Ja vaimokin huomaa, että päässäsi on jotain kiinnostavaa.. orastava renttuushan se sieltä pilkistää! Ja rakkaus alkaa Roihuta. No, jos ei nyt heti aivan roihuamaan, niin se voi ainakin tuoda muutoksen, koska tilanteenne on todella vaikea. Jos ei se tuo muutosta, olet ainakin yrittänyt jotain. Ihailen rakkauttasi lapsiasi kohtaan JUURI sellaista tämä maa kaipaa eniten; uhrautuvuutta TOISEN ihmisen elämän vuoksi. Varsinkin kun itse on"syyllinen/ vastuussa" siitä elämästä. Pienen lapsen sisin särkyy, eikä koskaan palaa ennaleen.. ajattele sata kertaa ennenkuin eroat, niinkuin onneksi olet tehnytkin. Omat vanhempani riitelivät usein, mutta ovat edelleen yhdessä ja minusta se on arvokas asia. Luulen, että vaikka siitä olisi jäänyt joitakin epämiellyttäviä muistoja, ne ovat pientä eron rinnalla. (Ja muista mitä sanoin alussa). Se ei tarkoita rakkaudettomuutta, vaan sitä että kun rakastaa itseään, voi myös rakastaa muita. Sanotaanhan myös rakasta lähimmäistäsi, NIINKUIN ITSEÄSI. Ole rohkeasti se mitä olet, jos vielä höystettynä mielenmaltilla( et lähdekään päätöstäsi seuraavaan riitaan mukaan), olet päässyt tässä suunnitelmassa askelen eteenpäin ja saanut vaimosi miettimiskannalle asioiden suhteen. Kaikkea hyvää! PS. Minulla tulee muutamia jatkoajatuksia, jos nämä eivät auta, mutta en voi kertoa niitä vielä, koska en tiedä auttaako edellinen. Voithan laittaa takarajaksi asioille vaikka vuoden?