Avonin myyjiä..paikalla!!

avonilainen
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Asian vierestä:
Miten tuota Avonia kaupitellaan? Kun työkkärin sivulla oli ilmoitus, että lisätienestiä esim. opiskelijalle, kotiäidille jne.
Mie alotin myymisen ihan kavereille ja sukulaisille. Sillä pääsee jo hyvin alkuun ja saa vähän ylimääräistä. ( sekä itselle tuotteita edullisesti).
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja avonilainen:
Mie alotin myymisen ihan kavereille ja sukulaisille. Sillä pääsee jo hyvin alkuun ja saa vähän ylimääräistä. ( sekä itselle tuotteita edullisesti).
Eli siis jotain kotikutsuja yms? Mä haluaisin tutustua ensin tuotteisiin... Miten voi myydä sellaista, mistä ei mitään tiedä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja avonilainen:
Mie alotin myymisen ihan kavereille ja sukulaisille. Sillä pääsee jo hyvin alkuun ja saa vähän ylimääräistä. ( sekä itselle tuotteita edullisesti).
Eli siis jotain kotikutsuja yms? Mä haluaisin tutustua ensin tuotteisiin... Miten voi myydä sellaista, mistä ei mitään tiedä?[/quote

Minä en ole pitänyt vielä yksiäkään kutsuja. Kuvastoja oon jaellu ja niistä ovat sitten tilanneet. Jos otat yhteyttä siihen kuka on ilmoituksen laittanut työkkärin seinälle niin siellä varmaan osaavat neuvoa. Aluejohtaja/ tiiminvetäjä opastavat tuotteiden kanssa. Tai kysyt voisitko päästä joillekin kutsuille, jossa voisivat opastaa sua samalla. sitten on mahdollista osallistua myös koulutuksiin mm. ihonhoito. Minä kävin tuon ihonhoitokoulutuksen alussa se on hyvä ja voi tutustua samalla tuotteisiin.
 
Mischa
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Eli siis jotain kotikutsuja yms? Mä haluaisin tutustua ensin tuotteisiin... Miten voi myydä sellaista, mistä ei mitään tiedä?
Näytteitä käyttämällä tietää.Voit olla kutsujen emäntänä ja siitä saa kivan lahjan.Kauneuskonsultti voi ottaa mukaan joitain tuotteita näytille.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Etsin sellaista kuorinta voidetta jonka rakeet oli siniset ja teki naaman kylmäksi. Nimeä olen unohtanut. Tätä haluaisin taas.
Oiskohan ollut planet spa sarjasta mineral waters kasvojen puhdistusvoide. Sellanen sininen purkki?

Kuorinta voide oli sininen tuubi ja sisällä rakeet siniset. Voi olla ton niminen. En vaan muista. Paljonko maksaa ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:
Näytteitä käyttämällä tietää.
Saako näytteitä ihan tosta vaan?[/quote

Näytteet pitää tilata ja ei ne ihan ilmasia ole. Mutta konsulttina minä ainakin laitan näytteitä tilauksien mukaan ja jos asiakas haluaa testata jotain tuotetta näytteellä annan sen hänelle, eikä se asiakkaalle sillon mitään maksa. (Toiset konsultit voi taas toimia toisin).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Etsin sellaista kuorinta voidetta jonka rakeet oli siniset ja teki naaman kylmäksi. Nimeä olen unohtanut. Tätä haluaisin taas.
Oiskohan ollut planet spa sarjasta mineral waters kasvojen puhdistusvoide. Sellanen sininen purkki?

Kuorinta voide oli sininen tuubi ja sisällä rakeet siniset. Voi olla ton niminen. En vaan muista. Paljonko maksaa ?
Tämä maksaa 7.90 ?/75 ml. Muun sarjan tuotteet ei minun mielestä viilennä, kun tämä.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Etsin sellaista kuorinta voidetta jonka rakeet oli siniset ja teki naaman kylmäksi. Nimeä olen unohtanut. Tätä haluaisin taas.
Oiskohan ollut planet spa sarjasta mineral waters kasvojen puhdistusvoide. Sellanen sininen purkki?

Kuorinta voide oli sininen tuubi ja sisällä rakeet siniset. Voi olla ton niminen. En vaan muista. Paljonko maksaa ?
Tämä maksaa 7.90 ?/75 ml. Muun sarjan tuotteet ei minun mielestä viilennä, kun tämä.



Saisiko linkin ? näkisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiKa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Etsin sellaista kuorinta voidetta jonka rakeet oli siniset ja teki naaman kylmäksi. Nimeä olen unohtanut. Tätä haluaisin taas.
Oiskohan ollut planet spa sarjasta mineral waters kasvojen puhdistusvoide. Sellanen sininen purkki?

Kuorinta voide oli sininen tuubi ja sisällä rakeet siniset. Voi olla ton niminen. En vaan muista. Paljonko maksaa ?
Tämä maksaa 7.90 ?/75 ml. Muun sarjan tuotteet ei minun mielestä viilennä, kun tämä.



Saisiko linkin ? näkisin


[/quote

Katotaan onnistuuko http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?catID=034
noista se kolmas purkki, klikkaat ni näet lisätietoja.
 

Yhteistyössä