AVON mielipiteitä tuotteista, suosikkituotteesi!!

• Viestiketjun aloittaja AVON
  • Ensimmäinen viesti
AVON
Olen alkamassa kauneuskonsultiksi AVONille ja kyselen mielipiteitä tuotteista itse olen vasta tilannut muutaman tuotteen ystävän välityksellä mutta kuitenkin kiinnostuin ja aloitan konsulenttina!

Avonia kans
Nailwear kynsilakat on hyviä. Ja muutenkin kaikki Avonin meikit on hyviä mut silti sopivan hintasia! Mun asiakkaat tilaa eniten suihkugeelejä ja vartaloemulsioita, ne onkin kaikki ihania :) Korutkin on ollu mukavia. Oikeestaan en valita mistään. Ainoastaan meikkivoiteista en oo löytäny vielä sopivaa, kun mulla on ongelmaiho...

Alkuperäinen kirjoittaja Avonia kans:
Nailwear kynsilakat on hyviä. Ja muutenkin kaikki Avonin meikit on hyviä mut silti sopivan hintasia! Mun asiakkaat tilaa eniten suihkugeelejä ja vartaloemulsioita, ne onkin kaikki ihania :) Korutkin on ollu mukavia. Oikeestaan en valita mistään. Ainoastaan meikkivoiteista en oo löytäny vielä sopivaa, kun mulla on ongelmaiho...
Oletko kokeillut calming effects rauhoittavaa meikkivoidetta ?
Aivan loistava tuote ;)

Neljä vuotta Avonin tuotteita tilanneena voin suositella niitä lämmöllä.
Valikoima laaja ja jokaiselle löytyy jotakin.
3 kk 100% tyytyväisyystakuu varmistaa sen että kun ostat tuotteen, saat mahdollisuuden kokeilla sopiiko se sinulle ellei saat palauttaa sen vaikka käytettynä.

Yhteistyössä